Ga naar inhoud


forum problemen met internet explorer 11


henkie73

Aanbevolen berichten

Er is een tijdelijke work arround uitgevoerd. Niet alle functies werken nu onder IE 11, maar de belangrijkste wel. Dus het klopt dat je weer kunt citeren.

ja nu werkt het bij mij ook weer.

 

super

 

thanks.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zult maar een wat oudere switch of router hebben, ga je dan ook bij de fabrikant van dat apparaat hotfixes zien los te weken?

En hoe ga je die er dan inzetten?!

 

Laten ze daar in Redmond maar eens wat meer op letten: BACKWARD compatibility.

Nee bij die gasten werkt het zo.... hey het licht doet het niet meer.... geeft niks dan is donker nu de standaard ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach er zijn genoeg alternatieven die veel beter werken....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijwel geen enkele complexe site als deze is 100% 'foutloos'.

 

Opera, Firefox, Safari en Chrome hebben nergens last van. IE(11) is gewoon een slechte browser.

 

Als het goed is heb ik het probleem met een quick en dirty work-around opgelost.

 

Mvg,

 

MIchel

Bij mij loopt Firefox af en toe vast vanwege de problemen met adobe flash, dit is nog niet verholpen.

Mozilla verwijst naar adobe en andersom van het zelde maar geen enkele oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Nivdia GeForce GTX 550 Ti en kon daar niets over vinden (zou dus wel kunnen), maar ja ik heb ook geen probleem met de compatibiliteit.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb IE 11 er maar afgegooid, want zo vaak deze browser vastliep dat was gewoon niet meer normaal.

Simpel hier even scrollen en hij liep vast, gewoon even een foto oid. zoeken en na een paar pagina's liep hij vast en bij het auto aanvullen als je iets invoert was het helemaal een ramp want verschenen er minder letters op het scherm dat wat je had ingevoerd dan kon je gewoon wachten en met een paar minuten kwamen de andere pas op het scherm.

 

Lees ik op diverse fora dan hebben er veel meer problemen met IE11 en wordt dan ook meestal het advies gegeven IE11 te verwijderen en, zolang er geen update voor IE11 is om dit te fixen, dan gewoon IE10 blijven gebruiken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik gebruik nochtans op twee computers IE11 en heb nog geen problemen ondervonden.

Het zal zoals meestal wel weer een samenloop zijn van verschillende zaken die op sommige pc's problemen geeft.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik op al mijn pc's chrome,en kan geen narigheden vinden bij sat4all.

Ik heb wel een probleem,maar dat ligt aan mijn laptop en niet aan dit forum hier.

Waarom worden de meeste bedrijven/winkels en kmo'ers verplicht I.E. te gebruiken?Hebben zij een bepaalde deal misschien met microsoft,en is dit geen concurrentievervalsing?

Als je gaat naar een winkel,en ze zoeken info op,omdat je iets vraagt,zie je altijd I.E..

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik op al mijn pc's chrome,en kan geen narigheden vinden bij sat4all.

Ik heb wel een probleem,maar dat ligt aan mijn laptop en niet aan dit forum hier.

Waarom worden de meeste bedrijven/winkels en kmo'ers verplicht I.E. te gebruiken?Hebben zij een bepaalde deal misschien met microsoft,en is dit geen concurrentievervalsing?

Als je gaat naar een winkel,en ze zoeken info op,omdat je iets vraagt,zie je altijd I.E..

Veel bedrijfssoftware komt uit de winkel van Microsoft denk aan Sharepoint en Exchange.(email).  Je krijgt alle opties pas te zien als je IE gebruikt. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...