Ga naar inhoud


Amerikanen mogen Ziggo kopen


Hoeba

Aanbevolen berichten


dus kunnen we nu ABC en ESPN verwachten op de kabel...haha

Dat zul je niet willen als je Europa te veel vindt bemoeien?

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat dezelfde zijn, die ook aandelen hebben in telenet, en ziggo gebruikt geen gesloten kastjes, zou dat kunnen zijn dat die pret ook snel zal over zijn. En als ze dezelfde trekken hebben als telenet, dan heb ik compassie met jullie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat dezelfde zijn, die ook aandelen hebben in telenet, en ziggo gebruikt geen gesloten kastjes, zou dat kunnen zijn dat die pret ook snel zal over zijn. En als ze dezelfde trekken hebben als telenet, dan heb ik compassie met jullie.

 

Ik hou ook mijn hart vast.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hé die rechts liberale marktwerking, weer 20% van het personeel dat zijn baan verliest, leve de aandeelhouder.

Velen denken dat het nu goedkoper zal worden, forget it.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hé die rechts liberale marktwerking, weer 20% van het personeel dat zijn baan verliest, leve de aandeelhouder.

Velen denken dat het nu goedkoper zal worden, forget it.

Bedrijfsfusies zijn van alle tijden. Daar heb je geen "rechts liberale marktwerking" voor nodig. 

Alleen bij fusies van instellingen en bedrijven waar de Nederlandse Staat (belastingbetaler) een vinger in de pap heeft, zou je kunnen mopperen over de mate van marktwerking. 

Maar vergeet dan niet de reden waarom de Nederlandse politiek meer marktwerking wil(de). Want te weinig marktwerking leidt ook tot economische misstanden, zoals bijv. Frankrijk laat zien.

 

Even voor de volledigheid: Ik ben persoonlijk niet blij met deze aanstaande fusie! Als Ziggo consument hou ik mijn hart vast. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen hebben "mazzel", in delen van Twente heeft Cogas de cai infra in beheer en mocht Ziggo de diensten leveren.

Per 1 januari 2015 moet iedereen daar verplicht overstappen naar Caiway. Maar ik lees enkel geklaag van Cogas - Ziggo klanten die moeten overstappen. Schijnt allemaal euro's duurder te zijn en wat minder gunstige prijzen dan Ziggo, met name bij de wat luxere abonnementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de fusie moeten huidige Ziggo abonnees ook maar afwachten wat er komt.

Ik vrees het ergste met Horizon, CI+, vrije keus appatuur en huurmodules. Ben bang dat hier ook alles wordt dichtgetimmerd a la Sky Italia en Deutschland. Vooral met zoveel Amerikaanse invloed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...