Ga naar inhoud


lidmaatschap anwb wegenwacht


blitzteam

Aanbevolen berichten


Dit staat op de ANWB site:

 

ANWB Partnerpas

 

Rijdt uw partner in uw auto? Bestel dan voor hem of haar de ANWB Partnerpas. Dan krijgt uw partner dezelfde Wegenwacht Service als u, in uw auto.

Geen gedoe meer met het meegeven van uw eigen pas. Geen onzekerheid of uw partner wel of niet geholpen wordt bij pech met uw auto. Bovendien profiteert hij of zij meteen ook van de voordelen van het ANWB-lidmaatschap.

 

waarom staat dit dan vermeld, zoals ik dit lees is mijn vrouw wel verzekerd

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

blitzteam schreef op 13 Okt 2014 - 17:34: blitzteam schreef op 13 Okt 2014 - 17:34:

 

Dit staat op de ANWB site:

 

ANWB Partnerpas

 

Rijdt uw partner in uw auto? Bestel dan voor hem of haar de ANWB Partnerpas. Dan krijgt uw partner dezelfde Wegenwacht Service als u, in uw auto.

Geen gedoe meer met het meegeven van uw eigen pas. Geen onzekerheid of uw partner wel of niet geholpen wordt bij pech met uw auto. Bovendien profiteert hij of zij meteen ook van de voordelen van het ANWB-lidmaatschap.

 

waarom staat dit dan vermeld, zoals ik dit lees is mijn vrouw wel verzekerd

 

Ja als je een partnerpas voor haar aanvraagt. Normaal 5,- en nu gratis, dus snel aanvragen :D

aangepast door Dragonfly
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ofschoon ik niet meer in Duitsland woon blijf ik lid van de ADAC. Die halen me terug naar Duitsland als me iets gebeurd in het buitenland...in mijn geval Dubai of de rest van het Midden Oosten. Daarvoor heb ik de ADAC PlusMitgliedschaft. De ANWB zal iets dergelijks hebben.

 

Van deze ADAC PlusMitgliedschaft heb ik al 2x gebruik gemaakt toen ik het vorig en dit jaar ernstig ziek werd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...