Ga naar inhoud


Windows 10 released (Pop-up)


Penthe

Aanbevolen berichten


Ik heb dat ook, en krijg dit niet weg.

Ben hierover niet zo gecharmeerd.  Ik wil, nl. niet updaten.

 

Hoe krijg ik dit weg, en voorkom ik dat Microsoft mij meer van deze mail pushed?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet echt geprobeerd maar hij word niet aangeboden via de normale windows update dus kun je hem daar niet verbergen, ik zelf blijf even van alle opties van dat windows ikoon af voordat ik een update start die ik momenteel niet wil. Ik zit eigenlijk te wachten tot hij op een van de Windows 7 computers opduikt waarmee ik gerust er op los kan proberen maar daar nog geen update mogelijkheid, 

 

Heb dit wel kunnen vinden, helaas voor sommigen is het Engels:

http://www.neowin.net/news/here039s-how-the-windows-10-reservation-app-works-and-how-to-remove-it

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd de melding te verstoppen maar na een herstart veranderd Windows de instellingen weer terug en geeft weer de upgrade door.

 

Enige manier om hier vanaf te komen is door update KB3035583 van de computer te verwijderen, en deze bij de eerst volgende update ronde te verstoppen. Een flinke agressieve manier van Microsoft om Windows 10 er doorheen proberen te drukken vind ik zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 is ook al een tijdje end of live en zit in de extended ondersteuning...  Mooi toch dat je straks een gratis update krijgt naar het laatste OS

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft geeft gebruikers van Windows 7 en 8 de mogelijkheid om hun gratis upgrade naar Windows 10 te reserveren. De softwarefabrikant is begonnen met het melden van die mogelijkheid aan gebruikers door middel van pop-ups.

 

Zie het artikel op Tweakers.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de update verwijderen laten zoeken en daarna verbergen

 

updates-verbergen-435.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 is ook al een tijdje end of live en zit in de extended ondersteuning...  Mooi toch dat je straks een gratis update krijgt naar het laatste OS

Dat weet ik zo net nog niet, veel Vista computers hebben Windows 7 en ik denk dat deze niet compatible zijn met Windows 10 en een hoop ellende gaan veroorzaken.

 

Daarnaast was de laatste release 10 van de afgelopen weken heel erg buggie, dus denk ik niet dat dit zomaar ineens als sneeuw voor de zon is opgelost. Ik raad iedereen aan juist even een afwachtende houding aan te nemen of het helemaal niet te installen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gewoon de update verwijderen laten zoeken en daarna verbergen

 

 

Had ik al aangegeven in eerder bericht.

 

Waarom stel je de vraag dan als je zelf het antwoord al weet?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik zo net nog niet, veel Vista computers hebben Windows 7 en ik denk dat deze niet compatible zijn met Windows 10 en een hoop ellende gaan veroorzaken.

 

Daarnaast was de laatste release 10 van de afgelopen weken heel erg buggie, dus denk ik niet dat dit zomaar ineens als sneeuw voor de zon is opgelost. Ik raad iedereen aan juist even een afwachtende houding aan te nemen of het helemaal niet te installen.

 

Dit heb je uiteraard uit eigen ondervinding....  

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eigen vraag was het antwoord op en gelijk de melding erbij dat de vraag was beantwoord.

 

Daarnaast is niet alles wat nieuw is per defenitie goed, de kat uit de boom kijken is vaak slimmer gebleken dan zomaar iets klakkeloos te ondernemen. En inderdaad lees ik dagelijk ondervindingen op het internet waardoor ik toch wel een behoorlijk beeld van Windows 10 heb kunnen krijgen. Reading is Power.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...