Ga naar inhoud


Windows 10 released (Pop-up)


Penthe

Aanbevolen berichten

Ok Windows Photo viewer staat er wel op maar doet enkel .TIF en .TIFF en de oplossing het andere file types te laten openen is een weer een werkje appart, weer erg handig gedaan want die Photo app zuigt aan alle kanten, heb er maar een andere viewer opgezet die het wel goed doet. Weer zo´n raar iets dus.

 

http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_apps-insider_photos/how-do-you-make-windows-photo-viewer-the-default/29990c88-4f80-48c4-a7e2-83ece717ddfb

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou heb het eindelijk een beetje op orde hier. Hier en daar weer een terugval op andere software.

Ik weet niet wanneer Windows zich aktiveerd want daar schijnen erg veel problemen mee te zijn.

 

post-32875-0-52027600-1438239225_thumb.jpg

 

post-32875-0-88823500-1438239238_thumb.jpg

 

PS zag dat de adblocker aanstond, Deze is inmiddels voor sat4all uitgezet.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb VLC er weer eens opgezet en op deze laptop is VLC wel snel op de andere duurde het laden veels te lang daarom een andere player, WMP gebruik ik enkel nog maar voor het afspelen van muziek bestandjes totdat ik daar ook weer iets anders voor heb gevonden. WinAMP schijnt overleden te zijn maar dan heb je nog altijd het gratis AIMP. Ik zie wel weer wat ik erop gaat zetten voor nu ben ik er echt even klaar mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de update gisteren, was die niet geactiveerd. had gespeeld in de windows store, en had een adres nodig, en ik gebruikte een 10 jaar niet meer gebruikte live.be adres, en die koppelde.

vanmorgen, was die plots geactiveerd.

Of dit te maken heeft met die koppeling, of zoals anderen schrijven, omdat die gans de nacht aanlag, weet ik niet.

Maar ik zou er niet verbaasd van staan, dat als al die update's, en die windows opnieuw geactiveerd moet worden, dat die activatie server, tijdelijk overbelast is.

Je hebt trouwens 30 dagen om dat te doen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb VLC er weer eens opgezet en op deze laptop is VLC wel snel op de andere duurde het laden veels te lang daarom een andere player, WMP gebruik ik enkel nog maar voor het afspelen van muziek bestandjes totdat ik daar ook weer iets anders voor heb gevonden. WinAMP schijnt overleden te zijn maar dan heb je nog altijd het gratis AIMP. Ik zie wel weer wat ik erop gaat zetten voor nu ben ik er echt even klaar mee :)

Ik heb gisteren avond getest met die standaard player om MP4 af te spelen op een 2de scherm via hdmi op mijn tv, en dat ging vlekkeloos.

enkel een ts bestand van ard HD, liep niet zo vlekkeloos. maar ja, het is ook maar een dual core processor met 3Gb werkgeheugen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de update gisteren, was die niet geactiveerd. had gespeeld in de windows store, en had een adres nodig, en ik gebruikte een 10 jaar niet meer gebruikte live.be adres, en die koppelde.

vanmorgen, was die plots geactiveerd.

Of dit te maken heeft met die koppeling, of zoals anderen schrijven, omdat die gans de nacht aanlag, weet ik niet.

Maar ik zou er niet verbaasd van staan, dat als al die update's, en die windows opnieuw geactiveerd moet worden, dat die activatie server, tijdelijk overbelast is.

Je hebt trouwens 30 dagen om dat te doen?

Ik heb de aktivatie knop maar gewoon ingedrukt en nu is Windows 10 wel geaktiveerd, was trouwens binnen enkele seconden gebeurd dus zo overbelast lijkt het me niet. Wel denk ik dat velen Windows 10 nog niet hebben geinstalleerd omdat er een update blijft foutgaan die de upgrade mogelijk moet maken. Ik neem aan dat MIcrosoft bezig is met een fix voor deze fout. Oplossingen om het toch te installeren zijn bovenstaand al aan gegeven, Ik zelf heb de link die winwiz gaf voor die  MediaCreationTool gebruikt en heb daarmee inmiddels ook een Windows 10 DVD in huis liggen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens de Windows.old map is om binnen 30 dagen de upgrade terug te kunnen draaien. Na die tijd kun je hem gewoon wissen. Ik denk dat dat trouwens automatisch gaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt wel op zeg...

( vindt u niet )

dat er pagina's berichten zijn met nee nee never nooit ( tenminste qua gezintheid )

en allemaal zijn ze het W10 aan het testen.

 

is niks mis mee hoor, want zo verlopen veranderingen altijd

ik blijf nog even bij m'n yosemite :P

  • Like 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, als je een image achter de hand hebt, kan je vlug terug naar je vorige situatie.

Maar W10 is een meevaller op mijn desktop PC , die was al behoorlijk krachtig, maar gaat hij echt als een speer.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt wel op zeg...

( vindt u niet )

dat er pagina's berichten zijn met nee nee never nooit ( tenminste qua gezintheid )

en allemaal zijn ze het W10 aan het testen.

 

is niks mis mee hoor, want zo verlopen veranderingen altijd

ik blijf nog even bij m'n yosemite :P

Haha. Dan is voor jou straks el capitan ook een behoorlijke upgrade

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit topic sluiten. De voorpret is over en het is nu voor het echie.

 

Er is een vastgezet onderwerp voor tegengekomen problemen en de daarbij behorende oplossingen.

 

Voor vrage en problemen waar je niet uitkomt een nieuw topic openen.

 

Iedereen bedankt voor de kritische en minder kritische bijdragen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...