Ga naar inhoud


Windows 10 released (Pop-up)


Penthe

Aanbevolen berichten

Je doet er ook echt alles aan om ieder positief bericht in twijfel te trekken of je probeert het de grond in te boren.  Dat jij Windows 7+ niet ziet zitten weet nu iedereen wel en begint erg irritant te worden.

 

Acer gebruikt standaard hardware die in veel laptops gebruikt wordt, niets exotisch aan en vergelijkbaar met heel veel andere laptops. 

 

Helemaal met jou eens WinWiz.

 

Ik lees de posts van die Windowshater niet eens meer.

Hij zou beter een "Ik-haat-WIndows-boek" moeten schrijven misschien verkoopt hij er wel een stuk of twee exemplaren van  :lol:

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog iets in de kleine lettertjes van Windows update 10:

 

Na verloop van tijd kunnen voor updates aanvullende voorwaarden gelden. De beveiliging en functies worden automatisch bijgewerkt. Dit is altijd ingeschakeld.

 

 

Na verloop van tijd verplichte betalende updates?  En dit kun je niet uitschakelen......

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets in de kleine lettertjes van Windows update 10:

 

 

Na verloop van tijd verplichte betalende updates?  En dit kun je niet uitschakelen......

 

Willy

 

Het is net wat je wil lezen natuurlijk...   

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het kan wel zo gelezen worden.

 

En gratis bestaat niet.  Iemand zal het gelag betalen, en meestal is dat de ontvanger van het gratis spul, maar dan op een later datum en gewoonlijk dubbel en dik.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hele hordes Linux gebruikers het niet met je eens zijn... Die betalen niets.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hele hordes Linux gebruikers het niet met je eens zijn... Die betalen niets.

 

De uitzondering die de regel bevestigd.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo lul ik me ook overal uit...

 

Feit is dat niemand nog weet hoe het in elkaar zit, wat ze gratis gaan bieden en waar betaald voor moet gaan worden. En al helemaal niet hoeveel. Dat niet alles gratis zal zijn staat denk ik ook wel vast.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

exact die betalen niets voor de algemeen beschikbare kennis en wetenschap die voor de mensheid gratis MOET zijn.

:P

ja ik overdrijf misschien, maar moet ik ook al betalen voor de universele taal en of per woord als ik wil communiceren?

is er een patent op die rekenmachine?

 

Wie heeft U verplicht MS windows te nemen bij aankoop van de PC?

Of

Wie heeft U verplicht telkens een nieuwe Versie van de typmachine te kopen?

 

niemand want U bent zelf in staat programma's te schrijven

black-screen-with-flashing-blinking-curs

 

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

offtopic:

 

10 for x = x + 1

20 print "hallo"

30 if x < 10 goto 10

40 end

 

:)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo lul ik me ook overal uit...

 

Feit is dat niemand nog weet hoe het in elkaar zit, wat ze gratis gaan bieden en waar betaald voor moet gaan worden. En al helemaal niet hoeveel. Dat niet alles gratis zal zijn staat denk ik ook wel vast.

 

Amen

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet er ook echt alles aan om ieder positief bericht in twijfel te trekken of je probeert het de grond in te boren.  Dat jij Windows 7+ niet ziet zitten weet nu iedereen wel en begint erg irritant te worden.

 

Acer gebruikt standaard hardware die in veel laptops gebruikt wordt, niets exotisch aan en vergelijkbaar met heel veel andere laptops. 

Voor jou begint het irritant te worden, en daar hoef je de rest van de wereld niet bij te betrekken hoor :)

 

En je hebt het fout ik vind Windows 7 WEL fijn maar Windows 8.1 NIETecht , en wat heb je aan een forum als je geen kritiek mag geven? Vooruitgang hoeft niet persee positief te zijn voor mensen, er kunnen ook dingen meekomen met die vooruitgang die minder gewaardeerd worden.

 

En ik trek ook geen berichten in twijfel ik geef enkel ook andere kanten aan want niets is enkel positief zoals sommigen willen doen geloven, een kritieke noot mag best zeker als het Microsoft betrefd. En ik zelf ben een vaste tevreden Acer gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op verschillende oude en minder oude computers WX draaien, soms in dual boot met Ubuntu en ik kan alleen maar bevestigen dat WX heel goed is. Er was maar 1 kleine hapering, bij 2 updates had W10 mijn Belgisch klavier veranderd naar US; ik had het eerst niet door en kon niet inloggen tot na een paar minuten mijn oog viel op "EN" (voor US klavier).

Verder ben ik heel tevreden met de prestaties van Ubuntu die zelf voor drivers zorgt maar dat doet Wx ook uitstekend; minpunt bij Ubuntu is dat ik last heb met bluetooth apparaten.

En wie voor zijn hardware vreest kan het toch nu al proberen met WX maar zoals al geschreven, maak eerst een image van uw systeem. Ik heb er de originele HDD uitgehaald en er een andere in gestoken.

PS: wie W7 wil upgraden zal dit manueel moeten doen volgens de berichten, het verwondert me dan ook dat er  een "upgrade" icoontje kwam op een W7 pc.

aangepast door gors
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een Canon MP640, multifunctioneel, draait volledig onder W8.1, ook het scannen (MP navigator), dit na enig zoekwerk op de canon site met de juiste drivers voor elkaar gekregen...het blijkt dus wel mogelijk

Dat bewijst alleen dat het met een MP640 mogelijk is, wie zoekt of forums vindt veel mensen die de scanner niet aan de praat meer krijgen onder Windows 8.1 van het model dat ik heb.

Er was er dan ene die beweerde dat het bij hem wel werkte, maar toen anderen hem vroegen hoe hij het dan precies voor elkaar had gekregen was het algauw dat hij ondertussen van printer veranderd was, en het dus niet meer kon natrekken.

Ik moet trouwens nog eens onderzoeken of ik die printer niet via een Virtual Windows zou kunnen draaien, en die Virtual Windows dan op een oudere Windows versie draaien

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...