Ga naar inhoud


Turkije haalt zenders van satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Turkije haalt zenders van satelliet
 

Het aanbod van tv-zenders dat onder meer in Nederland via Turksat satelliet te bekijken is, is minder geworden nu Turkije een verbod op satellietverspreiding van veel tv-zenders heeft uitgevaardigd.

De zenders hadden volgens de Turkse overheid geen uitzendvergunning. Satellietbedrijf Turksat heeft in opdracht van Turkse overheid de uitzendingen via diverse transponders moeten staken. Het gaat om zes transponders waarop per transponder meerdere zenders te zien waren. Om sancties van de overheid te voorkomen wisselden veel van de betrokken zenders in de afgelopen maanden meerdere malen – in sommige gevallen soms dagelijks – van naam. Door de actie zijn er tientallen zenders minder via de Turksat satelliet te bekijken. De Turksat satelliet is op de uitzendpositie 42 graden oost te bekijken.
 

aangepast door Sprietje
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze zijn weer net zo hard terug op turksat op de zelfde frequenties,weer die rotzooi kanalen met al hun zeeeeeeeer iritante reclames .e.t.c

 

Om deze transponders gaat het: Türksat42 °E 11794 H,11824V, 12265 V, 12303 V, 12685 H )

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erdogan als zedenmeester?

Erdogan is moraalprediker?

Erdogan die diep ingrijpt in de rechtspraak?

 

Ik ben nog niet overtuigd van de rechtmatigheid van deze censuur.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat halen ze eraf dan? Die peepshows/bel spelletjes of serieuze kanalen vergelijkbaar met RTL-4?

Is dat relevant?

In wat voor soort landen beslist een president waar het volk naar mag kijken?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Camiel Eurlings had destijds groot gelijk dat Turkije nog lang niet klaar is voor toetreding tot de EU!

Daar ben ik het mee eens. En daarom zou het niet relevant mogen zijn wat voor soort zenders het betreft.

 

RTUK wordt vertegenwoordigd door leden die gekozen zijn van de partijen die in het parlement aanwezig zijn, dus niet zomaar iemand of een partij beschuldigen vanachter je toetsenbord, eerst je huiswerk goed doen voordat je dit soort onzin zit uit te kramen. 

Dat klinkt allemaal heel democratisch over de RTUK, maar ik heb ook kennis genomen van de feiten in Wikipedia die wijzen in de richting van zelf- en staatscensuur:

https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_and_Television_Supreme_Council

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had uit eerdere posts begrepen dat de zenders geen vergunning hadden.... en dan kan je wel illegaal gaan uitzenden, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als je uit de lucht gehaald wordt.

Ik ken de exacte situatie niet, en het maakt mij ook niets uit... maar ik vind het altijd wel irriterend dat er dan vanuit nederland altijd weer zo belerend gesproken wordt...  

Bovendien... "niet klaar voor de EU"... haha.... de EU is een wangedrocht wat zo snel mogelijk ontmanteld moet worden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sverige juist, de EU is er als het hen goed uitkomt. Maar op veel gebieden is Europa toch ver van een.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

usefullalimen, kan je deze pdf lezen, de google translation maakt er een rommeltje van:

http://sbtanaliz.com/images/userfiles/SBT_20Mart2014_bildiri.pdf

 

SBT analiz publiceerde tot begin 2014 uitgebreide kijkcijfer rapporten, maar mag dat op last van RTÜK niet meer, begrijp ik dat goed?

http://sbtanaliz.com/images/userfiles/SUBAT_ENLER_2014.pdf

 

Je zou toch verwachten dat er intussen een opvolger is voor kijkcijfer onderzoek?

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...