Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Dan hoopt vu, dan mensen hun vu solo 4K gaan kopen enkel voor dergelijke zenders die FTA zijn?

De richtprijs van 639€ is wel veel geld om FTA (UHD) te zien.

 

jij hebt een dure dealer hoor,zie hem staan voor 499€ met btw in.

zelf met 2 sattuners en 1 extra DVB-C,DVB-T2 tuner nog maar 568€ ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Die prijs zal met interne HD zijn.

 

Prijzen van de Vu Solo 4K kaal zijn vanaf €499,--

 

En wees blij met de laatste providers waar je nu nog met een eigen ontvanger kunt kijken, het zullen er steeds minder worden.

Met dank aan de manier van kijken zoals door sat4iedereen omschreven.

 

Koop daarom alleen nog nieuwe ontvangers die een CI module ondersteunen, of koop de ontvanger voor de FTA zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die prijs zal met interne HD zijn.

 

Prijzen van de Vu Solo 4K kaal zijn vanaf €499,--

 

En wees blij met de laatste providers waar je nu nog met een eigen ontvanger kunt kijken, het zullen er steeds minder worden.

Met dank aan de manier van kijken zoas door sat4iedereen omschreven.

 

Koop daarom alleen nog nieuwe ontvangers die een CI module ondersteunen, of koop de ontvanger voor de FTA zenders.

 

denk wel dat er een oplossing zal komen ooit voor de nieuwe codering van gelijk welke aanbieder,

in het grijze millieu zijn er enkele die er veel mee bezig zijn om het zwarte beeld weer wat kleur te geven.

zoals ze al altijd hebben gedaan.

er kan niet veel tegen gedaan worden,ooit vinden ze het wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ik wil gewoon zonder gesleutel kunnen kijken, en dat zal in de toekomst uitsluitend nog gaan lukken met een ontvanger van het huis.

Een situatie die in veel landen al jaren bestaat.

In 1999 liep ik in Zuid Afrika bij multichoise al tegen gepairde ontvangers aan, even de kaart wisselen ging niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik wil gewoon zonder gesleutel kunnen kijken, en dat zal in de toekomst uitsluitend nog gaan lukken met een ontvanger van het huis.

Een situatie die in veel landen al jaren bestaat.

In 1999 liep ik in Zuid Afrika bij multichoise al tegen gepairde ontvangers aan, even de kaart wisselen ging niet.

 

ik vrees dat het veel mensen zal afschrikken om nog verder te doen met sat,als men bij elke provider een ontvanger moet huren of kopen dan zal men snel veel ontvangers naast of op elkaar hebben als je binnenkort bv sky uk,italie en duitsland legaal kan huren.

of enkel nog FTA kijken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is een grote groep klanten welke afhankelijk zijn van satelliet ontvangst.

Ik ken ondertussen de nodige kijkers met 2 ontvangers, bijvoorbeeld een van Orange en een voor Canaldigitaal.

De tv heeft meestal meerdere HDMI ingangen, dat mag geen probleem zijn, de tv zelf is ook steeds vaker uitgerust met sat ontvangst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een grote groep klanten welke afhankelijk zijn van satelliet ontvangst.

Ik ken ondertussen de nodige kijkers met 2 ontvangers, bijvoorbeeld een van Orange en een voor Canaldigitaal.

De tv heeft meestal meerdere HDMI ingangen, dat mag geen probleem zijn, de tv zelf is ook steeds vaker uitgerust met sat ontvangst.

 

inderdaad,

de mensen dat in het buitenland wonen,

vraag me wel af,gaan die op tijd ingelicht zijn,

en zullen die speciaal voor hun tv aanbod eens naar belgie of nederland overkomen om weer beeld te hebben.

ik vrees dat er veel bij Tv Vlaanderen zullen opzeggen,

en ze hebben al zo weinig klanten,ze geven momenteel een jaar gratis digitale tv als je een all in one pakket neemt,

zelfde bij Telesat.

ze gaan dus heel erg ver om hun aanbod nog kwijt te geraken aan de mensen,

belgie is zo een dichtbevolkt land met 95% kabel tv,

er zullen veel weer naar telenet gaan in belgie voor digitale tv,

als je ziet wat ze hebben aan zenders in basis.....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie weet wordt het een dependance van Canaldigitaal?

Door de veranderde wetgeving zijn die tegenwoordig ook actief bezig met "buitenlandse" klanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat 2016 zal geven op sat gebied,

er worden meer zenders omgezet naar HD in andere landen (RAI zenders via Tivusat) en er is sprake van UHD/4K zenders dat erbij komen op sat FTA.

en al die andere providers dat meer hun kaarten gaan pairen aan de box.

in belgie ook Orca op de kabel dat er al opzit ook als test en telkens door telenet word uitgesteld.

ze zouden in november starten,

heb er nog niks over gehoord,word altijd uitgesteld ook ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

2016? Ik dacht dat dit reeds volop aan de gang was bij Sky DE??

Op nachtfalke had ik al een draad gezien, die enige tijd loopt ivm de pairing.

 

Ik zou eerder denken dat ze tegen dan alles afgerond willen hebben...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2016? Ik dacht dat dit reeds volop aan de gang was bij Sky DE??

Op nachtfalke had ik al een draad gezien, die enige tijd loopt ivm de pairing.

 

Ik zou eerder denken dat ze tegen dan alles afgerond willen hebben...

maar het was nog niet actief zeker ??????

want zag dat die kaarten ook nog gedeeld worden omdat de pairing nog niet actief is.

in november overgang naar MPEG4 volledig bij sky germany en in januari dan gepaired aan de box zodat de HD zenders niet meer werken in een softcam linux box.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die prijs zal met interne HD zijn.

 

Prijzen van de Vu Solo 4K kaal zijn vanaf €499,--

 

En wees blij met de laatste providers waar je nu nog met een eigen ontvanger kunt kijken, het zullen er steeds minder worden.

Met dank aan de manier van kijken zoas door sat4iedereen omschreven.

 

Koop daarom alleen nog nieuwe ontvangers die een CI module ondersteunen, of koop de ontvanger voor de FTA zenders.

Das ook wat ik sat kijkers aanraad, maar als ze allemaal ci+ worden, en die kijken naar abonneezender die nu ci heeft, kan die in de kliko.

Ik denk/vrees, dat het in de toekomst het veiligst zal zijn de decoder en eventuele toebehoorten te gaan huren.

Veranderen ze van techniek, even via de dealer of een winkel die samen werkt met diverse pakketjes dienst, die nu al het geval is, en in het eerste geval krijg je meteen een nieuwe box mee, en in laatste geval een dag of 2.

Laat ons even fantaseren, dat iedere europese aanbieder kan in elk land. Ik wil bvb cd en sky uk.

Als ik bij huur wegkan ( excl abbo kosten) voor 40€ voor beide partijen, dan kan ik al een tijdje, want als ik een sky en cd bak wil, dan ben ik al ettelijk euro's kwijt. tegen dan kunnen de ontwikkelingen al zo ver staan, dat je voor weinig geld bvb tot 10 tuners of meer per lnb kan aansluiten. Enkel wordt het kostelijk als op meerdere tv's gezien zal worden, maar dat kunnen ze indien ze willen wel oplossen, welk nu al bestaat bij adb.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

in belgie ook Orca op de kabel dat er al opzit ook als test en telkens door telenet word uitgesteld.

ze zouden in november starten,

heb er nog niks over gehoord,word altijd uitgesteld ook ;)

Die Orca, is dat niet voor Mobistar?

Mobistar doet toch al testen op de kabel, en zij gebruikten ook Viacess toen ze nog op satelliet actief waren.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Orca, is dat niet voor Mobistar?

Mobistar doet toch al testen op de kabel, en zij gebruikten ook Viacess toen ze nog op satelliet actief waren.

Die zijn klaar om te starten, maar de doorgifte kosten zijn zo hoog, dat ze geen bestaan hebben. Een klacht daarover naar bevoegde instanties blijven verlopig onbeantwoord.

Off toppic: het zou me niet verbazen dat bij hier en bepaalde periode in belgie alles zal vallen in een stevige duopolie, en voor anderen geen kans meer zal zijn om te overleven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn klaar om te starten, maar de doorgifte kosten zijn zo hoog, dat ze geen bestaan hebben. Een klacht daarover naar bevoegde instanties blijven verlopig onbeantwoord.

Off toppic: het zou me niet verbazen dat bij hier en bepaalde periode in belgie alles zal vallen in een stevige duopolie, en voor anderen geen kans meer zal zijn om te overleven.

ja is mobistar maar telenet werkt het altijd tegen door teveel te willen,

en misschien dat telenet word voorgetrokken ook door enkele partijen dat in het onderzoek ook zitten want blijft angstig stil langs beide kanten.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...