Ga naar inhoud


opzegtermijn canal


blitzteam

Aanbevolen berichten

Komt geen schuttingtaal aan te pas.

 

En gedachten zijn vrij.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je krijgt een brief van Canaldigitaal waar in ze zeggen dat ze het geld willen crediteren wat je nog tegoed hebt. Het bijgevoegde formulier dat ze mee sturen dien je in te vullen met de gegevens van je bank en een handtekening. Ze zijn netjes dat ze er een envelop met antwoordnummer bij doen waar je het formulier in kunt stoppen en die dan retourneren.

 

Hier is geen schuttingtaal voor nodig gewoon de gegevens netjes invullen.  Ze zeggen keihard dat ze het niet hebben ontvangen en daar word ik niet vrolijk van. Dan stuur je het aangetekend en dan nog maar eens via verschillende locaties en dan ook nog eens via het web formulier en toch beweren ze dat het niet is ontvangen. Komt geen schuttingtaal aan te pas.

 

Mazlzlz

Avalon

 

Het formulier wat je hebt gekregen deugt van geen kant.

Dit is bedoeld voor een nummer wijziging bij een automatische afschrijving en dat is hier niet het geval.

Ik vermoed dat je meer resultaat zal hebben door een briefje op te stellen met je gegevens en dit te richten t.a.v. de abonnement administratie.

Verwijs tevens naar je eerder verstuurde formulier dat nog ergens rond zwerft.

Je kan het antwoord nummer gebruiken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's echt overbodig en zonde van de centjes.

Je kan aantekenen wat je wil maar voor die paar centjes gaan rechten heeft geen zin en is uitermate slecht voor je gezondheid.

Als CanalDigitaal niet wil af kan door onbekwaam personeel bijvoorbeeld rest je alleen nog bellen.

Dan kouw je ze je verhaaltje net zolang voor dat ze er s'nachts nog van dromen, suc6 verzekerd en kost slechts 1 eurotje.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het formulier wat je hebt gekregen deugt van geen kant.

Dit is bedoeld voor een nummer wijziging bij een automatische afschrijving en dat is hier niet het geval.

Ik vermoed dat je meer resultaat zal hebben door een briefje op te stellen met je gegevens en dit te richten t.a.v. de abonnement administratie.

Verwijs tevens naar je eerder verstuurde formulier dat nog ergens rond zwerft.

Je kan het antwoord nummer gebruiken.

 

Dus dit formulier is alleen bedoeld  om het rekeningnummer te wijzigen :confused: .... Dan heb je volgens mij een bril nodig !!!

Daar staat volgens mij geen woord chinees in geschreven en het formulier deugt van alle kanten.

 

Oh ja de achterkant is blank van het formulier als je dat soms bedoeld.

 

Mazlzlz

Avalon

post-30751-0-60918000-1448987279_thumb.png

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze was ik nog niet tegen gekomen. Het is ook niet een formulier waar ze te koop mee lopen.

Mijn verzameling is bij deze weer wat uitgebreid.  ;)

CanalDigitaal heeft het je overigens wel makkelijk gemaakt, zelf een briefje schrijven is niet nodig.

Een postzegel plakken ook niet, dus kopiëren die brief en blijven versturen totdat het afvoer putje in Hilversum verstopt raakt.

Als er een loodgieter bij moet komen merken ze je brief vanzelf wel op.

 

Helpt dit allemaal niet kan je altijd nog je tegoed verreken met de nieuwe factuur.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat heb ik dus ook gedaan en dan vanaf verschillende brievenbussen in provincies/gemeenten denk dat ze er nu wel een muurtje mee kunnen behangen :)

 

Alleen ze zeggen dan nog we hebben het niet ontvangen en vragen je doodleuk stuur maar nog een keer op dat doen we met veel plezier.

Ik heb de toezegging gekregen dat ze het restant van de anderen en mij in december gaan uitbetalen. we houden moed :)

 

Mazlzlzl

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helpt dit allemaal niet kan je altijd nog je tegoed verreken met de nieuwe factuur.

 

Als je dat doet ben je heel snel afgesloten en is jouw probleem weer wat groter dan die paar centen die je nog wilt ontvangen.

Het lijkt wel of dat hun verdienmodel is.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...