Ga naar inhoud


T-Mobile komt in 2016 met tv-dienst Knippr


Tripleboy

Aanbevolen berichten

In het voorjaar van 2016 begint T-Mobile met een tv-dienst waarbij de klant zelf het televisieaanbod kan samenstellen. Dat houdt in dat kijkers zenders toe kunnen voegen aan het basisaanbod. Welke zenders Knippr gaat aanbieden is nog niet bekend.

 

Meer info op Tweakers

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is een farce, de mediawet schrijft namelijk voor, dat iedere provider tenminste 30 kanalen doorgeeft, incl. de Vlaamse.

 

Ik ben het hier wel niet mee eens, heb zelf genoeg aan de NPO, maar zo zit die belachelijke wet nu eenmaal in elkaar.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarom hebben ze ook een last onder dwangsom van het commissariaat gekregen, in Hilversum, omdat ze geen 30 kanalen in hun pakket hadden.

Het vonnis is hier al een paar maal gepubliceerd.

 

http://www.cvdm.nl/wp-content/uploads/2014/11/Besluit-M7.pdf

 

66.
M7 heeft tijdens de hoorzitting op 19 september 2014 geen enkele stelling
aangevoerd tegen het voornemen om aan M7 een last onder dwangsom
op te leggen met eventuele te verbeuren dwangsommen van € 800 per dag met een maximum van
€ 45.600 met een begunstigingstermijn tot 4 november 2014.
Het Commissariaat ziet geen reden om terug te komen op deze voorgenomen last onder dwangsom

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Precies, daarom geldt het voor Canaldigitaal wel, zoals te lezen is in het besluit van het commissariaat voor de media.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een farce, de mediawet schrijft namelijk voor, dat iedere provider tenminste 30 kanalen doorgeeft, incl. de Vlaamse.

 

Ik ben het hier wel niet mee eens, heb zelf genoeg aan de NPO, maar zo zit die belachelijke wet nu eenmaal in elkaar.

Het was van mij  een reactie op deze opmerking.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Heeft iemand inmiddels ervaring met het streamen van het Knippr aanbod naar een tv via de Google Chromecast https://service.knippr.nl/hc/nl/articles/207491309-Welk-apparaat-heb-ik-minimaal-nodig- ?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb eens even gekeken naar dat knippr. basis pakketje voor 10,99 en dan voor 0,99 per maand zenders toevoegen. Jammer genoeg is het aanbod van extra zenders redelijk karig. Ik zie ook niets over dat ze HD streamen, en of je kunt opnemen daar wordt ook niet over gesproken, en jammer dat je zenders van het basis pakket niet kan inruilen. En ook knippr heeft geen microsoft app...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indertijd met veel bombarie aangekondigd, maar volgens mij gaat dit een stille dood

sterven.

Ik had mij toen ook aangemeld als tester, maar viel zwaar tegen.

Ik heb al een jaar het ""light pakket"" van Tele2 voor € 10,-- per maand

en dat bevalt prima ( 30 zenders 3x npo-3x Belgie en natuurlijk de onvermijdelijke

commerciele omroepen).

 

 

Verder kijk ik FTA op 19.2 en 28.2 Oost, CD al meer dan een half jaar opgezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...