Ga naar inhoud


Wat is een goeie Wifi bewakings camera voor buiten op ios


peterksr

Aanbevolen berichten

Bij een bedrijfspand kan ik me voorstellen, dat je daar camera's hangt.

Maar rondom een huis in een gewone woonwijk, roept bij mij vraagtekens op wat betreft de bewoner.

 

Ach en als je goed kunt mikken, zijn de camera's ook vanaf een afstand uit te schakelen.

En daar heb je echt geen scherpschutters geweer voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezo? Ik woon vrijstaand met achter een grote tuin waar een inbreker rustig zijn gang zou kunnen gaan. Een verdekt opgestelde camera is dus handig.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een bedrijfspand kan ik me voorstellen, dat je daar camera's hangt.

Maar rondom een huis in een gewone woonwijk, roept bij mij vraagtekens op wat betreft de bewoner.

 

Ach en als je goed kunt mikken, zijn de camera's ook vanaf een afstand uit te schakelen.

En daar heb je echt geen scherpschutters geweer voor nodig.

Zeker nog nooit een woning inbraak meegemaakt, en de impact die dat op je gezin heeft.

Wanneer die camera ervoor zorgt dat je vrouw weer het huis alleen in durft te gaan is die camera zijn geld dik waard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker geen verdekte cam. plaatsen maar echt goed in het zicht dat werkt preventief en plaats vlak bij de cam een spot met sensor , voorkomen is beter dan te wachten dat ,,ze,, binnenstaan

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je wilt niet meemaken, wat een inbraak voor impact heeft op het leven van je gezin.

 

Ik heb een inbraak aan de lijve meegemaakt, en daarna een poging, die dat gebleven is door het extra hang en sluitwerk na de opgedane ervaring bij de eerste inbraak.

 

Daarom zie je tegenwoordig ook camera's hangen bij woningen.

Je hoeft geen vraagtekens te hebben bij de bewoner van zo een pand, je mag er dan vanuit gaan, dat daar slachtoffers wonen van een eerder misdrijf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach en als je goed kunt mikken, zijn de camera's ook vanaf een afstand uit te schakelen.

En daar heb je echt geen scherpschutters geweer voor nodig.

 

Als je dat met een luchtwapen lukt (dat is het enige wat je vrij in je bezit mag hebben) dan ben je een knappe kerel. 

De buiten camera's die wij gebruiken zijn nl. allemaal K10 slagvast uitgevoerd dwz. dat je er met een moker op kunt slaan maar dat je dan wat krassen op de lens krijgt en mogelijk wat deuken in de 5mm dikke aluminium behuizing maar verder niet.

 

De beste combinatie is camera's in het zicht en verdekt opgestelde en dan zo gemonteerd dat die elkaar kunnen zien zodat als iemand de ene camera vernield de andere camera dit registreert.

Daarnaast is het beter om de camera's te richten naar het pand waar ze rottigheid uit willen gaan halen, immers anders zie je ze aan komen lopen maar niet dat ze ook daadwerkelijk rottigheid uithalen en dan is je bewijs toch al een heel stuk dunner.

"ik liep daar alleen maar om te kijken of er iemand thuis was om een fietspomp te lenen". "nee hoor met die inbraak heb ik niets te maken toen ik er was zat alles nog netjes op slot"

En ja bewijs jij dan maar eens dat ze toch een koevoet in hun mouw of onder de jas hadden verstopt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker nog nooit een woning inbraak meegemaakt, en de impact die dat op je gezin heeft.

Wanneer die camera ervoor zorgt dat je vrouw weer het huis alleen in durft te gaan is die camera zijn geld dik waard.

 

Ach ik heb al 4 keer een inbraak gehad de afgelopen 30 jaar, waarbij de laatste keer wij ook lagen te slapen, maar wel wakker werden en de inbrekers verjaagd hebben.

 

Gelukkig ben ik niet zo bang uitgevallen, en mijn vrouw al helemaal niet.  :D

Dus die stuur ik naar beneden als ik iets hoor, samen met onze waakhond (een kleine keffert)

 

Je kunt wel panisch gaan doen, als er ingebroken is maar het leven gaat gewoon verder.

Sommige mensen gaan dan van alles aanschaffen, tot dure alarminstallaties en camera's en zelfs waakhonden.

Ik heb zelf ook eens zo een buurvrouw gehad, die ging verhuizen omdat er bij hen ingebroken was toen ze een weekend weg waren geweest.

Nou dan kun je jezelf beter meteen op laten sluiten in een tehuis.

Wij hebben ooit eens een tijd als beheerder gewoond, op het terrein van een man met heeeeeeeeel veel centen en invloed.

Daar hing ook het hele landgoed vol met camera's, zelfs in in de bossen rondom het huis.

En die man verwachte van mij, dat ik elke dag alle beelden terug ging kijken of er niet iemand in de buurt van het landhuis was geweest, of door de bossen sloop.

Tja hoe panisch kun je zijn, of hoe bang ben je. 

 

9 van de 10 gevallen, worden de inbrekers nooit gepakt, ook al staan ze op camera beelden.

Ze zetten een bivak muts op, en dan mag jij zeggen wie het is.

Dat is ook de redenering van de nuchtere recherche die na een inbraak even langs komt om vingerafdrukken en braaksporen op te nemen.

 

Het kan wel voor de gelegenheid inbreker wat afschrikken, als je zo een ding hebt hangen, maar voor hem schrikt een nep camera van de action van 3€ dan net zo veel af, als een camera van een paar duizend euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...