Ga naar inhoud


Wat is een goeie Wifi bewakings camera voor buiten op ios


peterksr

Aanbevolen berichten

Nou merk en types dat is net wat je wil. En wil jij melding bij onraad ja of nee. Of gewoon nu en dan zelf inloggen/kijken. En de kwaliteit...tja wil je wel een tijdelijk account (beperkt) account geven . Kan je zelf zien. 

Agroman

Hallo Agroman,

 

Ik denk dat het het handigste is om als je weg bent zo nu en dan te kunnen inloggen op je systeem en eventueel een melding te krijgen bij onraad maar weet niet of dit zamen gaat en ja ik vind het wel interesant om eens te kijken via een beperkt account van jou.

Ben in bezit van een iphone 6 of ipad mini 4e generatie met ios 9.2 er op.

Dus zou het mooi vinden om eens te kijken.

 

Gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Agroman,

 

Ik denk dat het het handigste is om als je weg bent zo nu en dan te kunnen inloggen op je systeem en eventueel een melding te krijgen bij onraad maar weet niet of dit zamen gaat en ja ik vind het wel interesant om eens te kijken via een beperkt account van jou.

Ben in bezit van een iphone 6 of ipad mini 4e generatie met ios 9.2 er op.

Dus zou het mooi vinden om eens te kijken.

 

Gr peter

 Stuur maar ff pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet onbelangrijk, wat mag het kosten?

 

Je slaat de spijker op zijn kop.

Een ieder die denkt met een camera van 100 euro de beste beeldkwaliteit te krijgen komt vrijwel zeker bedrogen uit.

Natuurlijk zijn er altijd wel situaties te bedenken waar zo'n camera van 100 euro prima voldoet maar voor beveiligingsdoeleinden waarbij "bezoekers" herkenbaar in beeld moeten komen voldoet die vrijwel zeker niet.

En een ieder die beweerd dat hij wel perfect beeld heeft met zo'n camera liegt of weet gewoon niet wat er zoal verkrijgbaar is.

 

Dat wil ook niet zeggen dat als je een dure camera hebt dat het beeld dan ook meteen veel beter is.

We hebben hier zelf aan het bedrijfspand bijv. een camera hangen van 3800 euro. Stel je die gewoon een beetje in voor een algemeen plaatje dan krijg je gewoon een waardeloos beeld en vraag je je af waarom dat ding zo duur moet zijn.

Gebruik je hem echter waar hij voor bedoelt is dan kun je op 100m afstand gewoon de krant meelezen en zijn er maar weinig camera's die dit kunnen evenaren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keer een escam 300 camera gekocht via zo'n chinese site. Prima beeld, alleen zit er een vertraging van zo'n 10 seconden in. Tevens is het mij niet gelukt om van buitenaf, dus via wan, beeld te krijgen. Mijn foscam camera doet het wel goed.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je haast bang worden dat iemand de camera ontvreemd ;)

 

Degene die hem er af wil schroeven moet wel een ladder meenemen en staat er natuurlijk wel vol met zijn snottert op voordat hij bij de camera kan komen. Daarnaast worden hier de beelden gewoon realtime opgenomen dus gewoon 400 beelden per sec (25 beelden per sec per camera) en dat geheel wordt 14 dagen bewaard zodat ook als iemand al een keer eerder is wezen kijken (zonder de bivakmuts op) er al een herkenbare kleurenfoto afgedrukt kan worden.

 

Nee er hangt een camera naast :-)

 

nee 4 andere camera's met elk hun eigen eigenschap :grin:

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België, bestaat er dan ook nog iets van privacy commissie aangifte e.d., als je iets met die camerabeelden wil doen.

Want je kan pech hebben, dat onbevoegden met een zeer goede advocaat, de rechter zover krijgt, dat hij het onwettig bewijsmateriaal verklaard, en dan sta je daar met één of meerdere camera's van enkele duizenden euro's  :(  :tired: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We hebben het over Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werd beeldmateriaal altijd al als aanvullend bewijsmateriaal toegelaten.

De laatste jaren worden beelden gewoon als bewijs toegestaan.

Er gelden natuurlijk wel een paar regels maar met een handige crimineel die e.e.a als onwettig verkregen bewijsmateriaal wil laten verklaren wordt over het algemeen snel korte metten gemaakt.

En zo niet dan koop je toch even een simkaartje met tijdelijk internet tegoed, even een gratis account aanmaken en de beelden op wat sites zetten met de vraag "wie kent deze aardige mijnheer die mijn camera heeft gestolen"?

"echt mijnheer de rechter ik zou niet weten hoe die beelden daar komen", "ik heb ze alleen maar aan mijn advocaat en hier laten zien"  :whistle:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, gelukkig heb ik geen geld, en hoef ik niets te verbergen of doe niets illegaals.

Dus heb ik geen camera's nodig rondom mijn huis.

 

Als een huis rondom in de camera's hangt, dan is dat vaak een aanwijzing dat er iets te halen valt, of dat de mensen iets te verbergen hebben.

En dat maakt andere soort mensen dan weer nieuwsgierig, om er eens een kijkje te gaan nemen wat er te halen valt.

 

Gelukkig is het gros van de dievenbende niet zo slim, om eerst de camera's uit te schakelen, en lopen zo net als een foto model vol in beeld naar de camera's toe.

Een slimme inbreker zou eerst de camera's uitschakelen, voordat hij het terrein betreed.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

pearlpeter Het zijn  de materialistische dingen , werkplaats items, Zoals boormachines, luchthamers , compressor en dat soort dingen. niks te verbergen dingen. Gewoon wat je nodig hebt om een bedrijfje te runnen.

En de cameras uitschakelen kan, maar zodra je daaraan komt is er al een melding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...