Ga naar inhoud


pakket veranderd na opzegging


blitzteam
Ga naar oplossing Opgelost door pietahpoeh,

Aanbevolen berichten


Niet afwachten.

Dat is niet goed voor je bloeddruk, zo blijf je in spanning zitten en die afschrijving komt niet.

Die komt pas als het vakantie seizoen weer begint en het recreatie pakket weer actief wordt.

Je kan nog in Mijn CanalDigitaal komen dan maak je ze daar attent op de fout en zeg het abonnement per direct op.

En/of je schrijft een brief waarin je de fout omschrijft en het abonnement opzegt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze aan het einde van de maand weer geld afhalen van mijn rek,

dan wordt de automatische afschrijving 

 

Waarom DAN pas?

Zodra je hebt opgezegd kun je in de internetomgeving van je bank toch gewoon direct aangeven dat CD niet meer automatisch mag afschrijven?

 

Voor iedereen is het slim om in een opzeggingsbrief direct aan te even dat ook de machtiging tot automatische incasso wordt ingetrokken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je wel zeggen.

Maar "better safe than sorry".

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn veel meer providers en instanties die daar lang over doen. En dan al een incasso doen terwijl ze daar geen recht op hebben. ja we storten het terug als het ons uitkomt. Ik heb inmiddels voor canal digitaal de machtiging ingetrokken zodat ik niet achter me eigen geld aan hoef te gaan.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs als je de machtiging hebt ingetrokken blijft het opletten of er toch niet afgeschreven wordt.

Je bankafschrijvingen controleren is lastig maar blijft noodzakelijk.

Wil je er niet te zijnertijd achter komen dat je opgezegde abonnement al maanden onterecht is afgeschreven en kan je fluiten naar je geld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet afwachten.

Dat is niet goed voor je bloeddruk, zo blijf je in spanning zitten en die afschrijving komt niet.

Die komt pas als het vakantie seizoen weer begint en het recreatie pakket weer actief wordt.

Je kan nog in Mijn CanalDigitaal komen dan maak je ze daar attent op de fout en zeg het abonnement per direct op.

En/of je schrijft een brief waarin je de fout omschrijft en het abonnement opzegt.

 

Beter is om niet te laten escaleren. Op een BKR-registratie zit je ook niet te wachten.

 

Een goed advies, dat zeg ik.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs als je de machtiging hebt ingetrokken blijft het opletten of er toch niet afgeschreven wordt.

Je bankafschrijvingen controleren is lastig maar blijft noodzakelijk.

 

Als een leverancier ondanks ingetrokken machtiging toch blijft incasseren dan krijg je niet alleen later toch wel je geld terug maar zou je dit zeker moeten melden bij de bank.

Z'n leverancier zal bij veel klachten zeker de mogelijkheid tot incasseren kwijt raken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zou het moeten zijn. Als het om geld gaat, goeie klant en ons kent ons netwerk, wil men de regels wel eens anders interpreteren.

Voor wie denk je dat de bank kiest, een groot bedrijf waar veel aan verdiend wordt of een particulier waar weinig aan verdiend wordt.

Die probeert dus beide klanten te behouden en als dat niet lukt mag je raden wie er aan het langste eind trekt.

Je krijgt je geld wel terug maar je zal er zelf moeite voor moeten doen. Dat kan je beter voorkomen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

contact gehad met canal

 

een collega had een foutje gemaakt(hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahuahahahaha)

 

zou binnen 1 uur veranderd worden op de site.

 

zou binnen afzienbare tijd mijn tegoed aan ABO geld terugkrijgen( met andere woorden als ik niet gereageerd had, had ik lang op mijn geld kunnen wachten ).

 

ben benieuwd.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...