Ga naar inhoud


Opzeggen van CanalDigitaal


henkie73

Aanbevolen berichten


Dank, Johan45, voor het handige formulier. Ik heb ook alvast maar gedownload.

 

Eind dit jaar vervalt namelijk mijn 2-jarig contract bij CD. Als 'ex-gratis' kijker van de NPO-zenders heb ik nu het tweejarig HD aktiepakket van 9,95/maand met de eerste 6 maanden gratis. Prima prijs, gemiddeld 7,46/maand. In de praktijk kijk ik heel weinig naar de rest van het CD-pakket, dus veel geld is het mij niet waard. Alternatieven zijn er op je huisadres in Nederland genoeg, lijkt me. Dat geldt zeker als de prijs van mijn CD-pakket wordt verhoogd, zenders (niet) komen en gaan, de technische eisen door CD verder worden aangescherpt enz.

 

Bovendien is CD natuurlijk niet nodig voor het enorme FTA-aanbod op de vier satellieten van Astra (19, 23, 28) en HotBird (13) en die behoud ik gewoon. Ik word dus een 'hybride kijker', ik snoep van twee walletjes.

 

Overigens: als je wilt opzeggen kun je dat toch ook (behalve telefonisch) in MijnCanalDigitaal aangeven of heeft dat nadelen?

Amiko SHD 8900, CD Basis-pakket, Astra 1, 2, 3 en HotBird.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat nummer kun je niet gebruiken als je geen 0900 nummers kunt bellen.

Anders zul je het toch moeten doen meet een briefje. En de kosten van aangetekend als je zeker wilt zijn dat ze zo'n brief niet in het grijze archief laten verdwijnen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt inderdaad een 0900 nummer te zien in Mijn CanalDigitaal.

Als je geen 0900 nummers kan bellen gebruik je de bijlage in bericht #14

Dat scheelt tenminste € 1.-- en het telefoontarief van je provider, bovendien is het resultaat hetzelfde als in de bijlage.

Bespaar je de kosten van aantekenen, dat zijn overbodige kosten.

Maak gewoon gebruik van het antwoord nummer dat je in het document, bijlage in bericht #14, vind.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar dat nummer kun je niet gebruiken als je geen 0900 nummers kunt bellen.

Anders zul je het toch moeten doen meet een briefje. En de kosten van aangetekend als je zeker wilt zijn dat ze zo'n brief niet in het grijze archief laten verdwijnen.

Ik heb de mijne destijds gewoon naar het antwoordnummer gestuurd en twee dagen later had ik een medewerker aan de lijn die een poging deed om me toch als klant te behouden, na verzoeken om mijn opzegging in behandeling te nemen twee dagen later 4 brieven voor twee kaartjes thuis met de opzeg bevestiging.

 

Aangetekend versturen kan natuurlijk ook, maar naar het antwoordnummer sturen heb ik zelf goede ervaringen mee.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...