Ga naar inhoud


Spam op CD mailadres


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb een eigen maildomein en gebruik voor CD een apart mailadres cd@mijndomein.nl.

Recent ingelogd op de CD site en sindsdien dagelijks meerdere spammails gericht aan het CD adres. Dit adres staat niet in een eigen adresboek en enkel de server kent dit adres als een alias op de vergaarbak.

 

Het lijkt erop dat er dus bij CD een lek zit, meer mensen die meer spam ontvangen na een inlog op de CD site?

 

Helaas biedt CD alleen een betaal nummer om dit door te geven, dus ik ga dat CD adres wel aanpassen, benieuwd of er op het nieuwe adres dan ook spam verschijnt.

 

Voor de goede orde, ik heb zo'n 60-70 van dit soort adressen in gebruik en enkel op het CD adres is er een grote toename van spam.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De provider is momenteel met een grootscheepse verhuizing, maar dat adres wordt inderdaad aangepast. Het zijn overigens wel verschillende spamberichten, dus of er gegokt wordt...... (misschien iets als card.....@domein.nl ofzo, dan neemt CD mss contact op op hun kosten) :-p

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...