Ga naar inhoud


Visum nodig voor Turkije..?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Weet iemand of Nederlanders nog een visum nodig hebben voor Turkije?

Ik moet daar morgen heen.

 

Als dit nog nodig is, gaat dit echt achter mijn verstand langs want Duitsers hebben in ieder geval geen visum nodig. Dat weet ik zeker.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kort maar krachtig,JA!

https://www.turkijevisumaanvragen.nl/de-kosten-voor-een-visum-turkije-2016/

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan alleen via internet:

http://www.nederlandersinturkije.nl/nieuws/turks-visum-vanaf-10-april-2014-alleen-online-te-koop/

 

Dat Duitsers géén visum nodig hebben heeft te maken met afspraken Duitsland <> Turkije.

 

İ.v.m. de EU overeenkomst met Turkije kunnen binnenkort Turken visumvrij naar Europa,

maar andersom is nog maar de vraag.

 

Beetje off site, enkele jaren geleden betaalde ik nog €35.-- per maand voor een verblijfsvergunning,

Duitsers maar €4.-- en Belgen €1.--, deze scheefgroei is nu rechtgetrokken en is nu voor EU-ers €4.--,

dus door toedoen van de NLse staat, ben ik jaren kaalgeplukt.

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb zelfs nog zo een ouderwets stempel in mijn paspoort, toen kon je nog bij aankomst met contant geld je toegangsbewijs op de luchthaven kopen.

Daarna inderdaad via online internet en een creditkaart mijn paspoort laten vrij schakelen voor weer een half jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@drs. IJzerbout,

 

En waarom niet, ook ik ben het niet eens met de politiek, maar de EU heeft wel landen als Bulgarije en Roemenië

binnengehaald. Denk je dat het daar beter is?.

En in die oliestaten waar jij vertoeft, hebben ze ook nog nooit van mensenrechten gehoord.

 

Ondertussen zitten hier al tegen de drie miljoen vluchtelingen op een bevolking van tachtig miljoen.

Omgerekend naar het inwoner aantal van de EU, hebben ze daar nog wat in te halen.

 

Maar de vraag ging om een visum.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo dat veel (of waarschijnlijk alle) oliestaten met mensenrechten weinig te maken (willen) hebben.

Maar om naar naar de UAE te reizen heb je geen visum nodig. Tenminste krijg je een stempel voor 30 dagen en klaar is het.

Kost niks

Dit....terwijl Emirati´s voor de EU wel degelijk een visum nodig hebben. Of beter gezegd hadden. Sinds Mei vorig jaar is dit niet meer nodig. Maar daarvoor hadden ze wel een visum nodig en Nederlanders niet om naar dat land te reizen.

Zo iets verwacht ik eigenlijk ook van Turkije.

 

Bulgarije en Roemenië respecteren de mensenrechten. Anders waren ze nooit tot de EU toegelaten.

 

Ik was enkele jaren geleden nog met mijn familie op vakantie in Turkije...prachtig land. Alles in orde....maar ik moest wel even aan de luchthaven 4 x 20 €uro ophoesten om daar met vakantie te mogen gaan en verder geld uit te geven.

Na alle bomaanslagen zou Erdogan toch echt wel eens moeten nadenken of hij eigenlijk wel toeristen wil toelaten. Anders gaan ze ergens anders heen. Voor mijn part dan maar naar de UAE.

 

De visum regeling voor Nederlanders bestond al voor de vluchtelingscrisis trouwens.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Bulgarije en Roemenië respecteren de mensenrechten. Anders waren ze nooit tot de EU toegelaten", wat?.

 

Dan zou ik toch maar eens rond googelen op Tsjechië, Hongarije, Roemenië en Bulgarije,

dan komt daar toch iets heel anders uit.

Vooral als het gaat om "Roma's", homo's, lesbiennes en transgenders.

En in sommige van die landen is corruptie nog aan de orde van de dag.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heren. we dwalen af van het onderwerp!

 

En visums van € 20?

 

Dat moet al enige jaren gelden zijn geweest.

 

Ik heb wel duurdere visa in mijn paspoort staan.

Multiple entry China, bijvoorbeeld voor € 126

India voor € 229,--

En dat zijn alleen de consulaire kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik het maar niet over Nigeria...waar je persoonlijk moet komen om voor te mogen spreken bij de ambassade of konsulaat..voor een visum.

In dat land zijn er daarom ook helemaal geen terroristen en andere ongewenste individuen.

 

Ja, en in dit bijzonder veilige land zijn er dus ook geen aanslagen en zo...

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

India in principe ook, maar als manager kan je daarvan vrijstelling krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Bulgarije en Roemenië respecteren de mensenrechten. Anders waren ze nooit tot de EU toegelaten", wat?. Dan zou ik toch maar eens rond googelen op Tsjechië, Hongarije, Roemenië en Bulgarije, dan komt daar toch iets heel anders uit. Vooral als het gaat om "Roma's", homo's, lesbiennes en transgenders. En in sommige van die landen is corruptie nog aan de orde van de dag.

 

Ja..dat is allemaal makkelijk gezegd....Corruptie vind ook in Nederland plaats.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...