Ga naar inhoud


Dubai gaat een nog hogere toren bouwen dan de Burj Khalifa


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Tja, de visie op dingen verschilt per individu...

 

Ik heb mijn visie en levenswijze, en daar sta ik ook voor...  ik schaam me er helemaal niet voor. Ik vind het zelfs "verkeerd" dat mensen maar consumeren, en blijven consumeren, gewoon omdat ze geld hebben om het uit te geven... Ik kan het goede er niet van inzien. In mijn wereld kopop je iets als je het echt nodig hebt, en het "oude" apparaat het totaal niet meer doet.  Dan pas koop je nieuw...  Dat dit niet past in de westerse wegwerp en consumptie economie besef ik wel... maar ik zie geen reden om mee te doen aan dit fenomeen war ik niet achter sta.  Mensen moeten leren tevreden zijn met wat ze hebben.

In daardoor beweer ik ook dat het niet per definitie zo is dat je meer gaat uitgeven als je meer geld verdient. Dat is helemaal niet zo,..  bij sommige mensne zal dat zo zijn, maar bij mij heeft dat nooit invloed gehad.  Het enige wat gebeurt is dat je meer of minder spaart...

 

Maar goed, ik denk dat we intussen erg veel aan het afwijken zijn van het oorspronkelijke gegeven dat er een hogere toren gebouwd gaat worden in Dubai...  

Ik zit nu momenteel in een vakantiehuisje in West Jutland (DK) en geniet van de rust en de stilte hier....  

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...