Ga naar inhoud


Sky Deutschland scherpt haar codering verder aan


Eduard07

Aanbevolen berichten

Waarop jij je baseert van kaarten weet ik niet, omdat ik duidelijk schreef zo'n module heb ik niet. Al mijn kaarten hier, staan op mijn naam, dus legaal. Hier zijn heel wat topics die ver buiten de zaak van de kwestie gaat, waar je dan niet op reageer, waardoor ik veronderstel een pik op me te hebben.Geen probleem

ken je misschien deze functie van het forum:, waarom ik het schrijf: Vindt U mijn berichten ongepast, of leest U ze liever niet? Gebruik dan de functie van het forum "negeer dit lid", en hou het netjes. DANK

Ik mag geen mod spelen, waardoor ik niet verder reageer! 

in mijn bericht reageer ik op jouw bericht #53

ik schrijf daar niet dat jij geen eigen abonnementen gebruikt.

 

ik schrijf dat daar zo om duidelijk te maken wat illegaal en legaal is

omdat jij klaarblijkelijk het onderscheid niet wilt maken tussen illegaal en legaal omdat er een grijs gebied bij je uiteenzettingen gerechtvaardigd wordt.

 

de oude bekenden hier, die weten dat ik reeds 12 jaar een sky abonnement betaalde maar niet gerechtigd was dat te mogen kijken, weten ook dat het uiteindelijk geen verschil maakt of je betaald of niet.

 

TOTDAT paytv providers dergelijke grijs zônes bewust aanpakken leef je in de waan dat je ter goeder trouw bent.

Dat zal de Anwalt van SKY je dan nog wel eens haarfijn uitleggen. En dan sta je met een mond vol tanden.

ik ben er goed zuur mee

 

dito de idee wat je veelvuldig leest dat InternetTV zomaar vrij en zonder regels kan worden doorgegeven door firma maggie en Co

aangepast door Tonskidutch

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vrienden ik heb nu niet alles gelezen over het aanscherpen van de codering van sky Duitsland . Maar werd hier niet al een jaar geleden over gesproken , in ieder geval dat in februari 2016 niet meer kon gekeken worden met andere decoders dan alleen met goedgekeurde sky decoders.

Ik merk hier nochtans niets van . Op internet zijn talrijke free cccam servers die gewoon sky in je huiskamer laten zien . Ik heb hier juist nog eens geprobeerd of dat ook wel zo is . En ja . Ze werken gewoon . Wat is dan eigenlijk veranderd ?? Ik ben tegen illegaal kijken en ben dus triest dat na bla bla bla van sky het gewoon nog gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat valt wellicht te verklaren doordat voor Duitsers de een of andere CCCam server geen optie is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensheid is niet wars van illegale dingen...  of dat nu Duitsers, Belgen , Nederlanders, Zweden of wat dan ook zijn...

Wat wel zo is, is dat mensen er niet te koop mee lopen op fora...  naar buiten toe is iedereen erg netjes en hoogbeschaafd...  achter de voordeur doet ieder wat hij denkt dat goed voor hem of haar is.  Dat is iets wat al door de jaren heen gegroeid is.

 

Voor mij is er een duidelijk verschil in "diefstal". Steel je goederen uit een winkel is dat fout. Steel je goederen van een privepersoon is dat heel erg fout!  Kopieer je muziek of een film, terwijl dat officieel niet mag, is dat geen probleem voor mij...  en kijk je illegaal pay tv... tja, ik zie het ook niet als een probleem. De "eigenaar" van de rechten verdient er meestal geen cent minder door, omdat mensen die die dingen doen in 99.9% van de gevallen toch geen legaal abonnement zouden nemen, maar illegaal kijken omdat het kan en leuk is om te doen...  kan het niet meer , dan houdt het (even) op. Maar slechts een hele kleine minderheid gaat dan wel betalen (als het überhaupt al kan in de regio waar je woont).

Grijze abonnementen, via stromannen die je al dan niet kent... tja, dan is er gewoon betaald aan de provider, en in het geval van de onbekende stroman, ook nog aan deze laatste...  dat is in mijn ogen gewoon OK... al zou dit niet nodig moeten zijn. Je zou gewoon eender welk abonnement moeten kunnen afsluiten, ongeacht je woonplaats.  (je nationaliteit, zoals in een van de vorige posts geschreven werd, heeft hier uiteraard totaal niets mee te maken).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook in de door jou als niet fout bestempelde gevallen van diefstal benadeel je wel degelijk je medemensen.

Je praat alleen voor jezelf recht wat krom is!

 

In Duitsland heerst er toch echt een andere moraal.

Diefstal is diefstal en wordt onherroepelijk vervolgd, zonder aanziens des persoon..

Dat gaat heel ver, je telefoon opladen op het stopcontact van je werkgever? Vervolging wegens diefstal met ontslag kan het gevolg zijn.

 

Dat consequente beleid zorgt ervoor, dat de drempel om illegale dingen te doen heel hoog ligt.

Alleen mensen die beperkt zijn in hun vermogen de gevolgen van hun handelen te overzien laten zich verleiden, en in Duitsland betekent dat, dat je vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel ver, je telefoon opladen op het stopcontact van je werkgever? Vervolging wegens diefstal met ontslag kan het gevolg zijn.

 

Lijkt me wel heel sterk, het kan ook worden overdreven. Misschien kost het wel meer dat je niet meer bereikbaar bent voor de klanten.

Eigen ventilator mag ook niet aan op het buro als het heel warm is dus.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensheid is niet wars van illegale dingen...  of dat nu Duitsers, Belgen , Nederlanders, Zweden of wat dan ook zijn...

Wat wel zo is, is dat mensen er niet te koop mee lopen op fora...  naar buiten toe is iedereen erg netjes en hoogbeschaafd...  achter de voordeur doet ieder wat hij denkt dat goed voor hem of haar is.  Dat is iets wat al door de jaren heen gegroeid is.

 

Voor mij is er een duidelijk verschil in "diefstal". Steel je goederen uit een winkel is dat fout. Steel je goederen van een privepersoon is dat heel erg fout!  Kopieer je muziek of een film, terwijl dat officieel niet mag, is dat geen probleem voor mij...  en kijk je illegaal pay tv... tja, ik zie het ook niet als een probleem. De "eigenaar" van de rechten verdient er meestal geen cent minder door, omdat mensen die die dingen doen in 99.9% van de gevallen toch geen legaal abonnement zouden nemen, maar illegaal kijken omdat het kan en leuk is om te doen...  kan het niet meer , dan houdt het (even) op. Maar slechts een hele kleine minderheid gaat dan wel betalen (als het überhaupt al kan in de regio waar je woont).

Grijze abonnementen, via stromannen die je al dan niet kent... tja, dan is er gewoon betaald aan de provider, en in het geval van de onbekende stroman, ook nog aan deze laatste...  dat is in mijn ogen gewoon OK... al zou dit niet nodig moeten zijn. Je zou gewoon eender welk abonnement moeten kunnen afsluiten, ongeacht je woonplaats.  (je nationaliteit, zoals in een van de vorige posts geschreven werd, heeft hier uiteraard totaal niets mee te maken).

 

Sverige, dat is echt meten met twee maten. Als iemand een cd jat uit een winkel zit ie fout, maar als hij hem kopieert is het wel oke? Stel dat ik hem jat en daarna weer terugbreng omdat ik een kopie gemaakt heb? Grijs gebiedje?

 

als iemand anders een product in de markt zet, en ik het gebruik zonder de gevraagde vergoeding te voldoen, dan is dat niet legaal.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Peper,

 

Nee, voor Nederlanders niet voor te stellen, maar in werkelijkheid gebeurt dit wel degelijk in Duitsland.

 

Er wordt gewoon gehandhaafd en daardoor is er ook een hele grote pakkans wanneer jij via bijvoorbeeld internet illegaal zaken toe eigent waarvoor je dient te betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel ver, je telefoon opladen op het stopcontact van je werkgever? Vervolging wegens diefstal met ontslag kan het gevolg zijn.

 

Lijkt me wel heel sterk, het kan ook worden overdreven. Misschien kost het wel meer dat je niet meer bereikbaar bent voor de klanten.

Eigen ventilator mag ook niet aan op het buro als het heel warm is dus.

 

als klanten je bellen op de telefoon, kan je ook de stroom van je werkgever gebruiken. Gebruik je hem alleen prive, dan is dat niet ok. Ik ken de regel ook maar heb nog nooit gehoord dat het echt een probleem was. Je zit dan ook weer met het feit dat de laptop van de zaak thuis niet aan het stroomnet gaat, is tenslotte geen prive gebruik. etc. Dat is geven en nemen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier in feite niet zwaar off topic?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Duitse wetgever denkt daar toch anders over.

 

http://www.t-online.de/wirtschaft/jobs/id_47698000/was-ist-im-job-erlaubt-handy-aufladen-privat-telefonieren-stifte-mitnehmen-.html

 

Voor we te ver afdwalen, in Nederland lijkt het tegenwoordig Bon Ton om de wet te overtreden, de moraal is op een dieptepunt aangekomen.

Dat nederlanders zich daarom niet kunnen voorstellen dat in andere landen dit niet zo is, betekent niet dat men daar wel degelijk anders aankijkt tegen diefstal die men in nederland goedpraat.

 

De Duitse provider scherpt zijn codering aan, maar dat betekent niet dat de Duitse kijker dan massaal omschakelt naar vage cccam servers

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Het is inderdaad erg Off Topic... Maar wel degelijk waar! Ben zelf van Duitse origine en kom er natuurlijk regelmatig.. De 'Wet' wordt daar zeer strikt (en inderdaad zonder aanziens des persoons) toegepast.. Het is niet voor niets "Ordnung muss sein". Zonder toestemming vooraf kun je inderdaad ontslagen worden voor de kleinste dingen die we in Nederland "heel normaal" vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De mensheid is niet wars van illegale dingen...  of dat nu Duitsers, Belgen , Nederlanders, Zweden of wat dan ook zijn...

Wat wel zo is, is dat mensen er niet te koop mee lopen op fora...  naar buiten toe is iedereen erg netjes en hoogbeschaafd...  achter de voordeur doet ieder wat hij denkt dat goed voor hem of haar is.  Dat is iets wat al door de jaren heen gegroeid is.

Deze zijsprong ontstond door deze bewering, terug on-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...