Ga naar inhoud


Sky Deutschland scherpt haar codering verder aan


Eduard07

Aanbevolen berichten

Dus jij gaat legale en illegale IPTV met elkaar proberen te vergelijken??   Dat geeft naar mijn mening wel aan hoe het met je kennis gesteld is over dit onderwerp.

NFL Redzone is een legale dienst totaal niet vergelijkbaar met de minder legale IPTV aanbieders

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


NFL Redzone is een legale dienst totaal niet vergelijkbaar met de minder legale IPTV aanbieders

 

Wie vergelijkt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie vergelijkt?

 

Jij.. blijkbaar want je schrijft eerder "Maar zo maak je wel de eerlijkste vergelijkingen." 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

NFL Redzone is een legale dienst totaal niet vergelijkbaar met de minder legale IPTV aanbieders 

 

 

Jij.. blijkbaar want je schrijft eerder "Maar zo maak je wel de eerlijkste vergelijkingen." 

Dat was naar aanleiding van jouw eerdere opmerking hierboven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPTV zal op termijn (of heeft het al) Sat tv voorbij streven in aantallen ilegale kijkers.

Voor de kijker is het risico hetzelfde, zowel voor CS als IPTV, in beide gevallen is er een traceerbaar IP spoor.

 

Waar bij CS allerlei technische beveiligingen het sharen heeft belemmerd (alle 1mans hobby shares zijn gestopt) is voor IPTV nog geen technische counter-measure mogelijk.

 

Piraterij is van alle tijd, maar de complexiteit van de moderne technieken maakt dat alleen professionele (misdaad?) organisaties dit nog kunnen opzetten.  en een nog groter deel van de kijkers hiernaar toe trekt.  

 

Het het anti piraterij beleid lijkt averechts ter werken :-/

 

Ik beken, heb ook een ip-lijntje voor amerikaanse stations.

Illegaal? misschien... maar ik kan hier geen abo krijgen op deze stations, er is dus geen inkomsten delving voor deze providers. En wat is het alternatief???

aangepast door Max8

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden we hier een jaar of wat geleden geen discussie over gehad?

Alles wat destijds werd besproken en de toekomstvisie van de piraterij, hadden de meeste sat4all'ers heel goed voorspeld! :D :D

 


[citaat]Het het anti piraterij beleid lijkt averechts ter werken :-/ [/citaat]

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er komt ook een besef bij de kijkers / users of dat nu allemaal wel zo waardevol is, dat TV-behang van X zenders en of linkjes.

De content is qua gehalte zeer pover en om daar nu een piraat linkje voor te riskeren met consequenties, dat is aan u zelf om te overwegen?

 

heel belangrijk is dat de grote monopolisten zelf illegaal aan de slag zijn gegaan in April 2014

 

als dat het voorbeeld is voor mensen, kun je enkel bedroevend vaststellen dat er inderdaad geen houden meer aan is

want van kwaad komt erger

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al aangehaald. Niet iedereen kijkt zwart/grijs, omdat ze niet willen betalen. Want ik heb er nog gekend, die via meer geld kwijt waren dan een officieel abonnement. Bepaalden doen het omdat het officieel niet kan. Of dit gerechtvaardigd is, en een grijs/zwart kijker die niet officieel kan abonneren dan schade aanricht?

Maar iemand had het over de kwaliteit van het content. En ik heb geluk, dat ik veel van mijn lievelings content vindt bij netflix, en ik er met 8€ per maand afkom.

Als ze nog verder met van alles en nog wat aankomen, laat ze maar doen. Fta voor nieuws, en het andere om te kijken.

En verlopig nog geen problemen met mijn gebruikte ci+, doe alles zoals een ci. Al weet ik niet hoe de ci+ Van sky duitsland zich gedraagd. Ik heb dat niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattv4iedereen

als je geen abonnement hebt dat je 1:1 betaald aan de provider, dan kijk je zwart via een wan share

als je geen abonnement hebt maar betaald via een wan share kijk je ook zwart

dus 100% illegaal

 

als je een abonnement hebt met kaart in handen die via een stroman is aangeleverd, kijk je grijs, de kaart is immers betaald maar niet wettig verkregen gezien de nationaliteit en uw woonplaats

 

als je in Duitsland woont met adres en een bankrekening hebt, heb je een legaal kaartje en kijk je zoals dat hoort (ergo wit)

 

Sattv4iedereen,

Wie jij allemaal gekend hebt kan men zich amper voorstellen.

En de uitingen die je over alle andere mediaproviders plaatst zoals CDS, TVV en nu Netflix voor 8 euro per maand heeft wederom niets met het topic te maken over die mensen die per open DVB-s2 systemen ontvangst hebben gehad en nu gedwongen zijn de hardware vrije keuze naast zich neer te leggen.

 

Waar jij goed in bent is het relativeren van genormeerde afspraken en verhoudingen tussen personen, instanties en bedrijven.

Het betekend voor desbetreffende persoon echter geen enkele oplossing, daar het contract niet te relativeren is met een netflix of ander aanbod.

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sattv4iedereen al aanhaalde, de content is gewoon te triest voor woorden.

 Kom op, doorgestoken kaart programma's zoals 'hotter than my daughter" Idols en meer van die troep, Geer en Goor...kom op zeg...

Films uit 1980 die tot in den treurnis herhaald worden, reclame van een kwartier, Hart van Nederland dwars door een film heen...en moet ik nog doorgaan?

Oja, film 1 met b-films uit het jaar kruik.. Het kan gewoon niet meer in deze tijd.

Mensen moeten zich blauw betalen voor troep, maar blijkbaar is dat de tegenwoordige trend of zo.

 

Het huidige keuze pakket mag eigenlijk niet eens geld kosten, gezien de kwaliteit moeten de kijkers bergen geld toe krijgen. :D

Inderdaad, voor 12 euro Netflix in UHD per maand en misschien af en toe een film bij Videoland is meer dan genoeg voor veel mensen en laat de providers maar lekker een hevige strijd tegen zwartkijkers voeren.. Tegen de tijd dat alle stofwolken zijn opgetrokken zijn niet alleen de zwartkijkers weg, maar ook de legale abonnees! :D

 

Maar dit alles is al eerder gezegd in een discussie van een paar jaar geleden en wilden de providers niet luisteren.

..ik ben blij dat ik een simpele abbo heb en Film1 als HBO heb ik geen seconde gemist.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De providers die vrije hardware keuze hadden zijn bijna allemaal weg.

Providers met gesloten hardware zijn er volop, en die zullen ook blijven bestaan.

 

Kijk eens naar landen Als Zuid-Afrika, Frankrijk of Duitsland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrije hardware keuze kan toch altijd wel? In plaats van een softcam zit er een CI+ module in de ontvanger waarmee je evengoed de voordelen hebt van een Enigma2 ontvanger.

Ok, doorsharen naar de slaapkamer en kinderkamer gaat wat lastiger, maar ook daar zal een oplossing voor komen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

sattv4iedereen

als je geen abonnement hebt dat je 1:1 betaald aan de provider, dan kijk je zwart via een wan share

als je geen abonnement hebt maar betaald via een wan share kijk je ook zwart

dus 100% illegaal

 

als je een abonnement hebt met kaart in handen die via een stroman is aangeleverd, kijk je grijs, de kaart is immers betaald maar niet wettig verkregen gezien de nationaliteit en uw woonplaats

 

als je in Duitsland woont met adres en een bankrekening hebt, heb je een legaal kaartje en kijk je zoals dat hoort (ergo wit)

 

Sattv4iedereen,

Wie jij allemaal gekend hebt kan men zich amper voorstellen.

En de uitingen die je over alle andere mediaproviders plaatst zoals CDS, TVV en nu Netflix voor 8 euro per maand heeft wederom niets met het topic te maken over die mensen die per open DVB-s2 systemen ontvangst hebben gehad en nu gedwongen zijn de hardware vrije keuze naast zich neer te leggen.

 

Waar jij goed in bent is het relativeren van genormeerde afspraken en verhoudingen tussen personen, instanties en bedrijven.

Het betekend voor desbetreffende persoon echter geen enkele oplossing, daar het contract niet te relativeren is met een netflix of ander aanbod.

Waarop jij je baseert van kaarten weet ik niet, omdat ik duidelijk schreef zo'n module heb ik niet. Al mijn kaarten hier, staan op mijn naam, dus legaal. Hier zijn heel wat topics die ver buiten de zaak van de kwestie gaat, waar je dan niet op reageer, waardoor ik veronderstel een pik op me te hebben.Geen probleem

ken je misschien deze functie van het forum:, waarom ik het schrijf: Vindt U mijn berichten ongepast, of leest U ze liever niet? Gebruik dan de functie van het forum "negeer dit lid", en hou het netjes. DANK

Ik mag geen mod spelen, waardoor ik niet verder reageer! 

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrije hardware keuze kan toch altijd wel? In plaats van een softcam zit er een CI+ module in de ontvanger waarmee je evengoed de voordelen hebt van een Enigma2 ontvanger.

Ok, doorsharen naar de slaapkamer en kinderkamer gaat wat lastiger, maar ook daar zal een oplossing voor komen.

De beperking van een ci beperkt dit, maar los van dat gaat dit eigenlijk al, als je je ontvanger centraal plaats en verder gaat via lokaal ip.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...