Ga naar inhoud


RTLplus (DE)


Satneef

Aanbevolen berichten


Mentaliteit zal anders zijn zeker in Nederland , want hier in België wordt massaal gekeken naar de commerciëlen. Zie maar naar kijkcijfers van bijvoorbeeld VTM, alhoewel de kijkgewoontes van deze forumbezoekers een vertrokken beeld geven van het werkelijke kijkgedrag, soms voelt het hier aan als niets anders dan zwart wit, echter zitten de meeste kijkers in de grijze tussen zone. Luister maar eens rond je, RTL plus zal dan ook voor sommigen een meerwaarde zijn en dat moet je dan ook respecteren en niet genadeloos neer knuppelen, wil je zelf niet kijken er is nog andere keuze genoeg.

 

 

Kijk maar eens op volgende link, dit is per dag:

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,d1-0-0-p

Hier week top 100:

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,w1-0-0-p

Je kunt het nog verder uitspitten en dan blijkt dat NPO 1 de meest bekeken zender is.

 

En ik ben het met de tegenstanders van de NPO gedeeltelijk eens, geen een zender is zaligmakend.

Ik ben een vrij open mens, kan veel aanzien, maar die uitgemelkte programma's van o.a. RTL 4, die gaan echt aan mij voorbij.

Neem Idols, hoeveel varianten zijn hier niet van en die twee ordinaire, Geer en Goor, dat noem ik geen TV.

Mark Rutte, dik bevriend met de twee laatsten, begint sommige mensen ook al "Tokkies" te noemen, kan het nog erger?.

Maar ja, als je kunt kiezen uit meer dan 2200 andere zenders, dan is er nog genoeg te zien op o.a. de NPO, ARD/ZDF, Arte, 3sat en noem maar op.

Verder vergaar ik ook veel nieuws via internet, zowel van rechter als linkerzijde en dan kom je tot een goede balans.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde situatie in België, de nationale zender(s) best bekeken , maar net op de hielen gevolgd door bijvoorbeeld VTM en iets verderop wat andere commerciëlen , verder hou ik mij ook een beetje aan hetzelfde kijkgedrag al u Emekli, zo ben je van alles op de hoogte in deze haastige wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ging toch over de RTL Plus uit duitsland of heb ik de eerste post verkeerd geinterpreteerd?

 

 

Nee hoor, maar commerciële TV is overal zo'n beetje hetzelfde, dus kan je deze RTL vergelijken met o.a. die uit NL.

 

Een uitzondering; ITV, die maakt net als BBC goede detectives maar heeft helaas ook veel andere meuk.

Die detectives leveren een mooie bron van inkomsten want verkocht aan -tig landen, zoals NL, België en Duitsland.

Ik zie "Flikken Gent of Maastricht", nog niet zo snel op de Duitse TV verschijnen, omdat zij opdat gebied lichtjaren vooruit zijn met o.a.

Tatort en Polizeiruf 110.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vreemde is dat die selecte groep die voor kijkcijfers aangemeld zijn niets met de rest van de bevolking te maken heeft

 

Ja, maar zo kan je nog wel verder gaan.

Wat is 100% objectief, geldt ook voor nieuws.

Maar van de week nog gelezen, een documentaire van de VPRO en die winnen er veel,  heeft weer een belangrijke prijs gewonnen en 

dat hoor je maar zelden van de commerciëlen.

Een ieder kijkt naar wat hij leuk vindt, daar horen bij mij de commerciëlen niet bij.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is allemaal statistisch en strategisch bepaald

 

heb jij zelf al eens mee gedaan in de Kijkcijfers?

neen enkel die selecte groep wordt geraadpleegt

die wordt speciaal uitgezocht om mee te doen aan kijkcijfers

 

het is een soort onvrijwillige enquête

maar ik bedenk mij net; dat is off - topic

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uitzondering; ITV, die maakt net als BBC goede detectives maar heeft helaas ook veel andere meuk.

 

Is Murdoch inmiddels niet de eigenaar? Die koopt alles op en bedenkt zelf het  breaking news voor de journaals.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is allemaal statistisch en strategisch bepaald

 

heb jij zelf al eens mee gedaan in de Kijkcijfers?

neen enkel die selecte groep wordt geraadpleegt

die wordt speciaal uitgezocht om mee te doen aan kijkcijfers

 

het is een soort onvrijwillige enquête

maar ik bedenk mij net; dat is off - topic

 

 

Mijn ouders deden daar aan mee en dat waren eenvoudige mensen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die top 100 zo eens bekijk.... jemig, dat mensen dit soort dingen het best bekijken... en mij maakt het niet uit op welke zender het dan mag zijn...  Dat journaals goed bekeken worden begrijp ik... maar dan zit je pas op de 29e plaats met een goede krimi als "Lewis"... de rest is gewoon "amuzement"  sport en kwissen en tranentrekkers as ik vertrek...  maar goed, ik ga er verder niet over uitwijden

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dagelijks een e-mail om in te loggen bij Intomart met het verzoek wat ik gisteren bekeken heb en diverse andere vragen, o.a. over wat ik van het programma vond, de presentator goed vond, of het programma wel goed gemaakt is, een complete waslijst, maar ook 1 maal in de zoveel tijd over diverse radiostations.

 

Zowel bij TV als bij Radio, Publiek en commercieel, alleen geen buitenlandse zenders.

 

De  vragenlijst heb ik vandaag al ingevuld, gisteren heb ik nog geen 5 minuten naar één van de betreffende zenders gekeken, dus ik kan nu even geen vragenlijst plaatsen, probeer ik morgen of van de week even.

 

kopiëren en plakken gaat even niet zo eenvoudig, dat pikt Sat4all niet goed, dus graag even geduld.

 

Edit:

 

Ik heb daar even geen tijd voor om het goed te kunnen plaatsten, wordt vervolgd.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...