Ga naar inhoud


Fransat


Aanbevolen berichten

Op 29-3-2022 om 20:53, MySat zei:

Net even mijn Fransat kaarten gechecked op de officiele site om te zien hoe lang ze nog mee gaan op basis van het serienummer. Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een PC7 moet aanschaffen. Volgens het WWW moet dat zonder problemen in oscam werken.

Net even geprobeerd om een kaart per post te krijgen maar de meeste shops die kaarten verkopen rond de 20,- versturen deze niet buiten Frankrijk. Mocht iemand een webshop hebben zonder deze beperking, dan hou ik me aanbevolen.

Tja, die kaart wordt geregistreerd op een Frans adres ivm de rechten op de programma"s. in Frankrijk dien je kijkgeld te betalen vandaar de koppeling adres aan kaart. Gaat dus lastig worden lijkt me.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 30-4-2022 om 18:10, RonBoy zei:

Tja, die kaart wordt geregistreerd op een Frans adres ivm de rechten op de programma"s. in Frankrijk dien je kijkgeld te betalen vandaar de koppeling adres aan kaart. Gaat dus lastig worden lijkt me.

 

ik heb een nieuw kaartje via ebay gekocht, is niet geregistreerd gaat gewoon vanzelf werken. Behalve als je extra zenders wil dan moet die geregistreerd worden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fransat kaarten worden zonder adres gegevens verkocht, ze worden niet geregistreerd.

TV apparaten etc. worden wel bij verkoop op naam gesteld en doorgegeven aan de kijk en luistergeld afdeling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Ik heb een nieuwe PC7 smartcard gekregen. De reader aangemaakt inclusief boxkey en deskey en uiteraard de aeskeys… De kanalen van provider 041950 werken, die van 041960 en andere werken niet.. Heb ik nog iets meer nodig?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zitten die ook in je AES config ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zitten erin… Ik zal je even een PM sturen…

Ik krijg met regelmaat can’t find F0 in EMM.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt berichtje terug

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 110 cm moet dat prima lukken…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx en @bellejt 

Even de website nagelezen… De 041960 en andere dienen inderdaad geregistreerd of zelfs geabonneerd worden. Is er wel een manier om bv de ETB1 en ETB1 geactiveerd te krijgen?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

@Codx en @bellejt 

Even de website nagelezen… De 041960 en andere dienen inderdaad geregistreerd of zelfs geabonneerd worden. Is er wel een manier om bv de ETB1 en ETB1 geactiveerd te krijgen?

 

 

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb via de site geprobeerd om ETB1 en ETB3 vrij te schakelen.. Zou 48 uur duren. Maar nog steeds zwart. Heb de Fransat CI+ nu met kaart in de Technisat S5 gestoken. Geen idee of het gaat werken… Geen idee op welk kanaal ik moet schakelen voor de update…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op dit moment geen Fransat decodering met de PC7 middels OScam. Geeft wel ‘found 223 ms’ maar geen beeld. Heb de kaart nu even in de Fransat CI+ module en daar gewoon beeld.. Nog niets gelezen van een AES wijziging, wel in de Live-Log nu op alle kanalen dat hij een EMM niet meer kan schrijven ‘can’t find F0’…

 

Na een uurtje eens kijken of hij weer in OScam werkt of dat het ook voor deze kaart ‘over en uit’ is..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...