Ga naar inhoud


Fransat


Aanbevolen berichten

wil ook eens de zenders op 5west ontvangen. Heb de lijst van Hans erin, de zenders geven teletekst info, er is een lock op de frequentie. Maar geen beeld.

Vroeger was het FTA begreep ik, maar nu kan je alleen met kaart kijken begrijp ik.  

 

Als ik de kaart aanschaf werkt dit dan gelijk onder Oscam ? of moet ik de reader aanpassen?

Neem aan dat een ci+ module of kastje niet nodig is dan. 

 

Zijn er nog andere zenders FTA te ontvangen? is vrij zwart bij mij alles.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de FTA zenders op 5W zijn multistream - is je tuner multistream ?

de andere zenders zijn inderdaad enkel met een kaart te ontvangen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tuners zijn multistream inderdaad, 100%.

Had al wel bij kingofsat gekeken ivm FTA of niet, maar was niet altijd uptodate denk ik, als er jan2020 staat.

Was even benieuwd naar een sterke FTA zender op 5W die ik zou moeten ontvangen, ivm afstelling .

Kaartje van Fransat ondertussen besteld, komt volgende week binnen.

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk hier niet veel verschil in sterkte tussen de verschillende multistream zenders op 5W, ze liggen hier allemaal rond 17dB voor het moment.

de zwakste lijkt TF1 séries&films met 16,8 dB op 12648 V 29500 8/9 id 1 Gold 121212

de fransat versie daarentegen haalt maar 14,8 dB op 11471 S2 8PSK V 29950 3/4

als je een multistream tuner hebt dan hoef je toch helemaal geen fransat kaart te hebben ? Ze komen sterker door en ze zijn FTA.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 11-10-2020 om 11:00, Jean-Claude zei:

ik merk hier niet veel verschil in sterkte tussen de verschillende multistream zenders op 5W, ze liggen hier allemaal rond 17dB voor het moment.

de zwakste lijkt TF1 séries&films met 16,8 dB op 12648 V 29500 8/9 id 1 Gold 121212

de fransat versie daarentegen haalt maar 14,8 dB op 11471 S2 8PSK V 29950 3/4

als je een multistream tuner hebt dan hoef je toch helemaal geen fransat kaart te hebben ? Ze komen sterker door en ze zijn FTA.....

caid 183e is het voor de 5 west volgens mij en 183d voor 13 oost correct me if i am wrong

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Kan iemand bevestigen dat Fransat het bij hem het nog wel doet. Lijkt een keywissel geweest te zijn die ik mogelijk gemist heb.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC6 net geupdate via een officiele ontvanger en voila. Had deze actie al 3 weken geleden ook uitgevoerd maar klaarblijkelijk krijg je dan niet voor een heel jaar. Bij deze update is de datum van 4 jan 2020 naar 4 jan 2021 gegaan. Goed dat het werkt. Hoe werkt het proces vann card updates bij Fransat precies ? Geen idee .

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zie nu dat ik een foutje in de jaartallen gemaakt heb. 2021 moet 2022 zijn 😁

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...