Ga naar inhoud


Nieuwe Leiding M7 wil groei


Tripleboy

Aanbevolen berichten

M7 Group is met meer dan drie miljoen abonnees één van de grootste pan-Europese satelliettelevisieaanbieders en eigendom van het Franse private-equity bedrijf Astorg,  De wijziging in de Raad van Bestuur moeten de groeiplannen van het bedrijf versnellen. Marc Antoine d'Halluin is benoemd tot voorzitter van de Raad van Bestuur, Hans Troelstra tot CEO en Ernst Jan van Rooijen tot CFO.  M7 Group wil onder de nieuwe leiding haar rol als contentaanbieder versterken door haar klanten zowel lineair als on-demand een zo breed en aantrekkelijk mogelijk programma-aanbod te brengen, dat via meerdere mediaplatforms kan worden ontvangen.

 

Meer is te lezen op Totaal TV

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vertel.

 

Prijzen halveren doet alleen een curator. En zelfs dat pas aan het eind van een faillisementsverkoop. Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een degelijke Multiroom oplossing, met competitieve prijzen, zou ik zeggen zeg ik zo.

 

 

Een fasoenlijke Multiroom oplossing is echt nodig.  Ook voor TVV.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen halveren doet alleen een curator. En zelfs dat pas aan het eind van een faillisementsverkoop. Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.

 

En wat dan bij een doorstart.!

Aandeel houders, schuldeisers en leveranciers staan buiten spel. Om klanten te behouden en nieuwe te werven kan je een halvering van de prijzen niet uitsluiten.

Waarschijnlijk is het zelfs zeer gewenst om de doorstart te kunnen realiseren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk weer eens een discussie waar niemand mee gediend is.

Mocht M7 inderdaad groei willen, is het toch niet meer dan normaal dat ze aan het publiek kenbaar maken hoe ze dat willen doen.

Indien M7 ook haar bestaande klanten wil overtuigen moeten ze toch echt eens iets gaan publiceren op eigen website en of nieuwsbrief en niet enkel via een balletje op TotaalTV opwerpen.

Met andere woorden iets waar men hun aan kan houden.

 

Dat zijn dus consumenten en contentproviders die ze moeten overtuigen.

  • Like 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even geduld. Wellicht komt er de komende tijd meer informatie.

Maar wat CD ook gaat ZEGGEN, ze zullen altijd worden beoordeeld op wat ze DOEN. En zo hoort het ook.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat jij de enige gebruiker bent die tegen is.

 

 

Het is nog steeds komkommertijd.

Als er geen nieuws is dan maak je het.

Dat vermoedde ik al.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...