Ga naar inhoud


Sprietje heb je een nieuwe pakketten xml?


Mags

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik het op deze manier doe, maar de laatste CD pakketten xml van Sprietje die ik hier kan vinden is van begin 2016. En ik heb geprobeerd Sprietje een PM te sturen maar dat lukt niet. Verder vind ik dat Sprietjes werk hier best in het zonnetje gezet mag worden, zo leren ook meer mensen zijn CD pakketten xml kennen :)

 

Naar mijn ervaring klopt er niet veel meer van die xml, veel zenderwijzigingen en voor mij is er op de grijze kaart met basispakket zonder HD wel heel veel gewijzigd. Alle HD zenders die niet gratis te ontvangen zijn, zijn op zwart gegaan. Daarover ga ik zo nog een draadje aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry dat ik het op deze manier doe, maar de laatste CD pakketten xml van Sprietje die ik hier kan vinden is van begin 2016. En ik heb geprobeerd Sprietje een PM te sturen maar dat lukt niet. Verder vind ik dat Sprietjes werk hier best in het zonnetje gezet mag worden, zo leren ook meer mensen zijn CD pakketten xml kennen :)

 

Naar mijn ervaring klopt er niet veel meer van die xml, veel zenderwijzigingen en voor mij is er op de grijze kaart met basispakket zonder HD wel heel veel gewijzigd. Alle HD zenders die niet gratis te ontvangen zijn, zijn op zwart gegaan. Daarover ga ik zo nog een draadje aanmaken.

Gewoon ietsje verder kijken:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/352978-wat-is-de-inhoud-van-hd-light-en-hd-basis/?p=2407808

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...