Ga naar inhoud


NOS teletekst: RTL stopt met teletekst per 1 april 2017


Amager95

Aanbevolen berichten

Ben je minder bedeeld als je gewoon geen zin hebt om weg van de tv te lopen om maar met het internet te gaan klooien?

Minder bedeelden zijn gewoon mensen die geen geld hebben voor internet, zij moeten niet met internet gaan klooien. hun nieuws halen ze via radio en tv en dus ook teletekst. Leven er eigenlijk hier zoveel in hun eigen wereld , die denken wat ik heb hebben anderen ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moet je na een rondje zappen eens een teletekst bladzijde openen op je tv,

Dan stond op blz 100  33 verschillende index pagina's door elkaar.

 

Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Zappen doe ik uiteraard aan de lopende band maar als ik teletekst aanzet, ongeacht of Nederland danwel Duitsland (uiteraard alleen publieke zenders) dan krijg ik automatisch pagina 100. Altijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder bedeelden zijn gewoon mensen die geen geld hebben voor internet, zij moeten niet met internet gaan klooien. hun nieuws halen ze via radio en tv en dus ook teletekst. Leven er eigenlijk hier zoveel in hun eigen wereld , die denken wat ik heb hebben anderen ook?

 

Ik heb zo vagelijk het idee dat we hetzelfde zeggen maar om een of andere manier begrijp ik je wijze van uitdrukken niet. Ik ken heel wat mensen die best het geld hebben om iets met een smartphone o.i.d. te beginnen maar daar gewoon de zin niet van inzien. Hte vereist dat je je in iets verdiept waar je geen wezenlijke behoefte aan hebt. Voor mij geldt ook dat ik meer dan genoeg nieuws van mijn tv, radio en kranten krijg zonder ook nog eens met het internet te willen gaan klooien. En dat ik liever iemand privé een mailtje stuur dan met die zogenaamde sociale media te gaan klooien. Met minder bedeeld zijn heeft dat geen flard te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...