Ga naar inhoud


VCA Veiligheid en privacy


hulkman

Aanbevolen berichten

 maar de werkelijkheid is dat ze boter op hun hoofd hebben en staan ze gewoon aan de kant van het grote geld.

 

Dat kan ik beamen.

Bij de rechtszaak tegen mijn oud werkgever werd ik door het FNV bijgestaan en werd dit ook glansrijk gewonnen, maar toen het aankwam op het uitbetalen  van mijn snipperdagen, overuren, storingsdiensten lieten ze volledig verstek gaan. 

Werden er e-mailtjes gestuurd in de trend van "we horen niets meer van je dus we gaan er van uit dat je geen belangstelling meer hebt" (terwijl ze juist alles al hadden en ze zelf aan het werk moesten), verdwenen er papieren, wisten ze plots nergens meer vanaf, of kreeg je te horen "we zijn er mee bezig nog even geduld". Of zadelden ze je met enorm veel werk op terwijl je juist ook een eigen bedrijf was gestart terwijl in de maanden er voor dat je werkloos thuis zat alle tijd had maar er volgens hun nog niets gedaan kon worden. Uiteindelijk gebeurde er gewoon helemaal niets en ondanks alle telefoontjes verjaarde de zaak.

 

Naar mijn idee omdat er met mijn informatie zoveel geroerd ging worden in de organisatie van de oud werkgever dat het mogelijk wel eens het einde van dat bedrijf zou kunnen worden en er nog  eens 100 man op straat zou komen te staan.

 

suc6

 

Gerrit

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vakbonden zijn al jaren passé.

Ben ik volledig met je eens, ben al jaren geen lid meer. Ook naar aanleiding van een ontslag ronde bij een voormalige werkgever. ( Geen tips geven hoe te handelen tijdens ontslagprocedure. En na ontslag kon ik via uitzendbureau weer aan het werk komen bij de voormalige werkgever, dit aangekaart bij de vakbond ( CNV ), hun standpunt was ( Van een juriste van CNV ), neem het uitzendbaantje maar aan... Dat heb ik uiteraard niet gedaan.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebben jullie minder goede ervaringen dan vele anderen.

 

Hier alleszins tevreden, maar ja werk dan ook in een groot bedrijf met een grote gestructureerde vakbondsafvaardiging

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik aan vakbond denk, denk ik aan Wim Kok. Dat zegt genoeg, lijkt me. En dan heb ik het nog niet eens over de miljarden kwartjes...

(Hoewel er best wel eens iemand bij een vakbond iets goeds heeft gedaan de laatste 30 jaar.)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat ze er waren vroeger en nog altijd of alle verworven rechten waren al lang verdwenen.

 

Maar genoeg off topic.

 

Een vakbondsorganisatie zou dit voor de TS kunnen bekijken en hem bijstaan igv sancties etc...

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Het geplande gesprek is tot nader order uitgesteld.

 

Dit kan nu twee dingen betekenen:

 

1- Ze hebben over hun actie nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ze te ver zijn gegaan.

2- Er borrelt iets en op een onverwacht moment komen daarmee op tafel.

 

Voorlopige tussenstand 1-0 in mijn voordeel.

 

Als er nu komende maand geen memo komt over dit onderwerp waarin het verhaal helemaal of gedeeltelijk wordt ontkracht, ga ik zelf maar weer aan wat touwtjes trekken om de druk op de ketel te laten ontsnappen.

 

Wat betreft de vakbonden heb ik al eerder aangegeven dat zij wel successen boeken als het politieke successen betreft, in de lobby van Den Haag zijn ze waarschijnlijk onmisbaar, maar in mijn ogen zijn ze niet sterk in het behartigen van de belangen van hun individuele leden die daarvoor wel betalen of dat het wel het minste is dat zij beloven te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...