Ga naar inhoud


netflix kijken in het buitenland? vpn in de router?


cobes

Aanbevolen berichten

hai,

 

ik heb een abonnement op netflix, nu zit ik in mijn huis in Spanje te kijken en nou krijg ik de Spaanse netflix en dan heb je steeds Spaanse ondertitels in plaats van de Hollandse.

nu heb ik mij laten vertellen dat je dat kunt oplossen met een VPN verbinding in de router te creëren.

ik heb een Fritz!box 7390 ik dacht dat er daar een in zat en dat ik hem aan had gezet , maar ik heb helemaal geen verstand van routers .

iemand die mij hierbij kan helpen?

 

  • Like 1

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer je dat doet flikt Netflix je eruit, dat maakt nu deel uit van hun nieuw beleid, zoals vele succesvolle internet aanbiedingen volgt na een poosje al gouw een resem beperkende maatregelen en prijsverhogingen en dergelijke, veel plezier ermee.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is mooi lullig dan, ik heb een legaal abonnement dan zou ik toch ook gewoon in het buitenland moeten kunnen kijken?

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer bandbredte geen issue is een je geen asynchrone verbinding hebt bij je kennis in Nederland zou het kunnen werken.