Ga naar inhoud


Canal Digitaal maakt recreatie-abonnement flexibel


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Canal Digitaal voert een belangrijke wijziging in het recreatie-abonnement door. Vanaf 2018 wordt deze abonnementsvorm van de satelliettelevisieaanbieder flexibel. Dat bevestigt Christiaan Puper aan Totaal TV.

Puper is managing director van Canal Digitaal business partner Eviso. Uit eigen marktonderzoek van Canal Digitaal  blijkt dat eenderde van de abonnees met een recreatie-abonnement behoefte heeft aan meer flexibiliteit. Negentig procent van dit eenderde deel abonnees geeft aan dat men ook in oktober nog via dit abonnement naar zenders wil kijken. Het recreatie-abonnement maakt het bekijken van zenders van 21 maart tot en met 21 september mogelijk. Canal Digitaal gaat deze abonnementsvorm flexibel maken. In aanloop naar deze wijziging wordt dit jaar het recreatie-abonnement gratis een maand verlengd en kan tot en met 21 oktober naar het zenderaanbod gekeken worden.

 
Flexibel tv-kijken

Canal Digitaal belooft in een mail aan klanten het recreatie-abonnement vanaf volgend jaar flexibel te maken. Hoe de flexibele abonnementsvorm er exact uit gaat zien, meldt de aanbieder nog niet. Het flexibele abonnement is een volgende stap van de aanbieder om het dienstenaanbod te verbeteren en de abonnee overal in Europa de ideale tv-avond aan te bieden. Canal Digitaal kondigde onlangs al de komst van Film Europe, Canal Digitaal Films, TV Gemist en de kijkassistent WhatsOnTV aan.
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is erg opvallend, Joyne is nog niet begonnen en Canal Digitaal reageert al op wat eigenlijk alleen nog maar verwachtingen zijn. Het zit ze duidelijk niet lekker. Hoe dan ook, het was hoog tijd dat dit gebeurde en we zien dus direct hoe wenselijk concurrentie was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ik toch eerst nog zien want zij zijn zo soepel als een breekijzer.

Toevallig vroeg ik vandaag via FB Messenger aan CD of er niet een mogelijkheid was om het recreatieabonnement ipv de huidige periode te verzetten van oktober tot eind maart, dit ivm de overwinteraars.

Het antwoord kunnen jullie waarschijnlijk raden, nee niet mogelijk.

Ik vroeg wat het verschil nu was tussen de 2 perioden, het antwoord daarop was omdat in de zomer meer vakantiegangers waren.

 

Ik vroeg hen of zij wel enig idee hadden hoeveel kampeerders - overwinteraars wel niet in Spanje verbleven.

De laatste reactie was zij het zouden doorgeven.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste reactie was zij het zouden doorgeven.

 

Doe ik ook altijd, "Ik zal het doorgeven", is een ander woord voor afwimpelen. ;)

 

Als je zoiets vraagt, dan vraag je ook om een terugkoppeling, anders zal je daar nooit wat op horen. ;)

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de afgelopen drie maanden in Spanje en Portugal. Algarve was Canaldigitaal ontvangst NIET mogelijk vwb Astra 3 met een 62 CM schotel. Ik weet dat er firma's zijn die zeggen dat het wel mogelijk m oet zijn met hun speciale schotel en LNB.  Maar ik heb verschrikkelijk veel dure schotel installaties van EU 2500  zien rondtollen zonder dat er beeld was op ASTRA 3. Ook wij hebben afgestemd op BVN en dat is wel lekker in Portugal want de nieuws en weerberichten zijn dan op locale tijd om 20:35 uur te ontvangen. Maar daar ik thuis toch ook via de schotel kijk, ga ik over naar JOYNE zodra eea in de lucht staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Inmiddels is het 2018 en lees ik nog niets over een flexibele abonnementsperiode. Wel is er weer een mooie aanbieding voor nieuwe klanten. Het eerste seizoen geen abonnementskosten :

 

(Bron: canaldigitaal.nl) 

OP VAKANTIE KIJK JE VERDER

Op avontuur met de boot, camper of caravan? Ontspannen in je vakantiewoning? Met het Recreatiepakket van Canal Digitaal kijk je in (bijna) heel Europa naar het beste wat tv te bieden heeft. Hiermee zie je namelijk alle zenders van thuis. In dezelfde kwaliteit, dus in HD. Ontdek het nu met een superkorting!

Van 21 maart t/m 21 september 2018 ontvang je alle zenders uit het Recreatiepakket in haarscherpe HD-kwaliteit*.

Ook tussen 21 september en 21 maart valt er met het Recreatiepakket genoeg te ontdekken. Dan heb je namelijk nog steeds toegang tot de meer dan 170 vrij te ontvangen zenders, inclusief een groeiend aantal HD-kanalen. Ideaal als je er in de herfst of winter nog even lekker tussenuit wilt.

  • Recreatie Basis HD is hét pakket om de hele zomer van je favoriete Nederlandse tv-programma’s in HD te genieten!
  • Met Recreatie Basis HD kijk je van 21 maart t/m 21 september 2018 naar alle zenders zoals hieronder vermeld, waaronder alle grote commerciële zenders
  • In dit pakket ontvang je ook na 21 september altijd nog meer dan 170 vrij te ontvangen zenders
  • Het abonnement duurt een jaar, maar je betaalt altijd alleen voor de zes maanden waarin het volledige aanbod aan zenders wordt gegeven
  • Het enige wat je betaalt zijn de eenmalige opstartkosten: een ontvanger vanaf € 99,- en registratiekosten van € 49,95.

ACTIE: Sluit je dit abonnement af voor 27 maart 2018 af, dan heb je ook nog in 2018 zes maanden lang een gratis abonnement! We rekenen dan niet de kosten van € 15,95 per maand (voor zes maanden). Dat is een besparing van € 95,70.

  

 

*Recreatie Basis HD-actie: Nieuwe klanten betalen zes maanden lang géén abonnementskosten (t.w.v. € 15,95 per maand)
bij aanschaf van een digitale ontvanger van Canal Digitaal (vanaf € 99) i.c.m. een Recreatie Basis HD-abonnement.
Je betaalt wel éénmalig registratievergoeding van € 49,95.
Deze actie loopt tot en met 27 maart 2018.
 

(Einde citaat) 

 

 

Leuke actie, maar er staat toch wel een hele opvallende vergissing in: alle zenders uit het Recreatiepakket in haarscherpe HD-kwaliteit.

Dit gaan ze vast niet waarmaken.....

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel in het bericht wat je hier plaatst als op de site van CanalDigitaal staat:
"Met Recreatie Basis HD kijk je van 21 maart t/m 21 september 2018 naar alle zenders zoals hieronder vermeld, waaronder alle grote commerciële zenders"
Kijk je op de site onderaan, dan zie je dat er van de 54 zenders die ze aangeven die in het Recreatiepakket zitten er 20 in HD worden uitgezonden, zie: https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/recreatie-basis-hd/#lees-meer
Ze maken het dus niet waar.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Sprietje:


Ze maken het dus niet waar.

 

 

Daar zijn we het dus over eens.......

 

Nu nog die andere belofte van Canal Digitaal: 

Citaat: "Vanaf 2018 wordt deze abonnementsvorm van de satelliettelevisieaanbieder flexibel. Dat bevestigt Christiaan Puper aan Totaal TV."
 

Heb jij daar nog iets over vernomen? 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niets van gehoord dat Canal Digitaal in 2018 een flexibel abonnement heeft en het is toch nog maar een goede week voordat het recreatieabonnement in gaat.


Misschien drukken ze zich niet goed uit want ze schrijven wel:
ACTIE: Sluit je dit abonnement af voor 27 maart 2018 af, dan heb je ook nog in 2018 zes maanden lang een gratis abonnement! We rekenen dan niet de kosten van € 15,95 per maand (voor zes maanden). Dat is een besparing van € 95,70.
Ja dan heb je ook een abonnement voor het hele jaar 2018 of bedoelen ze:
dan heb je ook nog in 2018 en 2019 zes maanden lang een gratis abonnement dat loopt tot 27 maart 2019.
Alles blijft onduidelijk bij Canal Digitaal want ze hebben daar alleen maar een stel analfabeten zitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sprietje:

Alles blijft onduidelijk bij Canal Digitaal want ze hebben daar alleen maar een stel analfabeten zitten

Nee zijn geen analfabeten dat zijn woord spelletjes die je op meerdere manieren kan lezen.

Reclame teksten, zo praten reclame makers over witter dan wit of kan je gratis kopen.

Je kan gratis het full hd pakket bestellen ,hier staat gratis maar is niet gratis.

Bij cd kan je F1 gratis kijken bij rtl maar er staat niet Bij cd kan je ENKEL f1 gratis krijken.

Flexibel is niet gedefinieerd kan alles zijn.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag on-topic blijven.

 

Recreatiepakket!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...