Ga naar inhoud


Joyne promo gestart


Alex1970

Aanbevolen berichten

Op andere forums is de zenderlijst van Joyne al te vinden.

Natuurlijk bestaat die lijst, maar er is afgesproken dat Joyne die bekend maakt via de bekende media zodra alle onderhandelingen afgelopen zijn.

King of sat houd het allemaal al bij wat er uitgezonden wordt.

post-108154-0-99029900-1500722091_thumb.png

post-108154-0-58561900-1500722105_thumb.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet nu niet of dit on toppic is, maar is er al bekend wanneer het conax slotje er op gaat?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar neem me nu alstublieft niet kwalijk.
We zijn toch een forum met vrije nieuwsgaring.
Regel is dat er geen reclame gemaakt mag worden voor verkooppunten van producten.

Maar als een dealer van Joyne en dan ook nog niet de eerste de beste de zenderlijst vandaag op hun site zet, dan moet Joyne daar zijn om er wat van te zeggen, toch niet op dit forum.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Graag nu weer uitsluitend on-topic. Dit topic gaat uitsluitend over de frequenties.

De enige reden dat de lijst verwijderd is, is omdat er reclame in stond.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zeeteefje,

Wat is je signal strength en quality op zowel de 23,5E alsmede de 9E van NPO1?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zeefteefje, dat is een groot verschil.

 

Ik heb net voor je gemeten: QSL

 

Npo1/Joyne/9E/11746H/symb27500/DVBS2/S=88%/Q=91%

 

Npo1/CDS/23,5E/12187H/symb29900/DVBS2/S=89%/Q=89%

 

Met mijn ontvanger kan ik de FEC helaas niet uitlezen.

 

Het weer: zwaar bewolkt hier. om 15:14 uur.

Gemeten met NanoXX 9800HD,

Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,

Alles draaiende dmv USALS met  Stab Italia HH100.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste zeeteefje

 

Ik wil hierbij natuurlijk nog wel een kanttekening plaatsen.
Hoe nauwkeurig staat de schotel op de 9 oost afgesteld, om welke schotel gaat het en welke lnb gebruik je?
Je moet dat niet als een persoonlijke aanval zien maar er gaan de komende tijd heel veel mensen de zenders van Joyne testen inclusief ik zelf.
Je mag aan die persoonlijke resultaten nog geen waardeoordeel hangen. Dat zal wel blijken als meer mensen de ontvangstresultaten mededelen.

Dus graag voor de volgende keren vermelden:
- met welke schotel
- met welke lnb
- draaibaar of multifeed
- onder welke weercondities

Het heeft natuurlijk niet zo veel zin om met een schotel van 80 of 100cm te testen. Joyne beweert dat je met een schotel van 60cm in heel Europa hun zenders goed kan ontvangen en dan is het natuurlijk het mooiste omdat ook met een bescheiden schotel te testen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...