Ga naar inhoud


extra kaart: ontbrekende zenders


greydutch

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds jaar en dag een Basis HD pakket (€ 19,95) alsmede een extra kaart Basis-pakket (€ 5,50). Nu is mij door CanalDigitaal destijds verteld dat ik in principe op die extra kaart dezelfde zenders kan ontvangen als op de hoofdkaart (in hun mail werden die zenders met naam en toenaam aangegeven). In de praktijk blijkt dat niet echt te kloppen. Zo ontbreken onder andere RTL5, RTL7, NGC en nog enige meer. RTL4 en RTL8 ontvang ik wel. En ook de beide Belgische zenders.

 

Ik heb Canal Digitaal diverse mails gestuurd, maar nooit antwoord ontvangen. Mijn vraag is: zou de lijst met te ontvangen programma's op de extra kaart inderdaad identiek moeten zijn met die van de hoofdkaart? Zoja, dan ga ik er nog eens achterheen. De prijs van de extra kaart is in korte tijd van € 1,50 naar € 5,50 gestegen, dus een beetje recht van spreken heb ik wel, vind ik. Telefonisch contact met CD is voor mij altijd lastig, omdat ik in het buitenland woon.

 

Mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, die zenders zitten ook op de extra kaart.

 

Wat gebeurt er wanneer je die kaarten verwisselt, om uit te sluiten dat je ontvanger het probleem is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor jullie reacties. En inderdaad: het probleem ligt bij de ontvanger. Als ik de kaarten verwissel heb ik het geschilderde probleem op de hoofdontvanger en geen problemen bij de tweede ontvanger. Dit is een Technotrend USB Box die aan mijn computer is aangesloten en als software hiervoor gebruik ik DVBViewer. Ik zal mijn geluk dus in het (zeer actieve) forum van dat programma moeten beproeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo greydutch,

 

Je wisselde de kaarten tussen de ontvangers, en het probleem ging met de extra kaart mee.

 

Als beide ontvangers werken met de hoofdkaart, dan zijn beide ontvangers in orde, toch ?

Als beide ontvangers hetzelfde manco vertonen met de extra kaart, dan ligt dat toch aan de extra kaart ?

 

Groet

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...