Ga naar inhoud


Glenn Campbell Overleden


wiz

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Een groot sessiemusikant en groot musicaal talent is heen gegaan.

 

De rhinestone cowboy en reserve beachboy is op 8 Augustus overleden aan de gevolgen van Alzheimer.

 

Rest in Piece Glenn.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Prachtig mens en wat een muzikant, DIEP respect ik heb net de docu wederom bekeken op Netflix.

 

Rust zacht Glen Cambell je was een voorbeeld voor vele.

De inspiratie en het talent wat jij had was gewoon wat van een andere planeet.

 

Vooral heel gevoelig omdat mijn moeder dezelfde ziekte heeft en alles zo herkenbaar is.

Hopelijk komt er snel een medicijn dat deze ziekte kan vertragen of nog beter, genezen.

 

Vanavond om 22:45 op npo2 is deze docu ook te zien over Glen Cambell.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet natuurlijk Glen Campbell zijn helaas kon ik mijn post niet meer aanpassen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een tip, kijk deze docu wel op Netflix mocht je daar gebruik van kunnen maken.

De NPO heeft deze docu met maar liefst 40 minuten ingekort, al de meest leuke momenten zijn eruit geknipt.

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas dit kan ik niet ontvangen had het graag opgenomen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...