Ga naar inhoud


Nieuwe parameters vanaf morgen 11/8 voor Joyne


M_Z

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Maar ondertussen in Nederland.

 

post-41873-0-72693900-1502528051_thumb.jpg

 

 

Volop gelegenheid de ontvangst bij neerslag te testen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil moet er zijn, zag gisteren op BR TV dat het rond München maar 10 graden was. 

Volgende week de ski pistes open?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen Provinciaal 1&2, met Nashville TV, TV Oranje en Schlager TV zouden voor onbepaalde tijd FTA blijven.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik ben een aspirant klant maar weet alleen nog niet of het Joyne of toch weer CD wordt.

Ik moet nog een abo afsluiten en een schotel kopen maar heb nog even tijd want ik heb dit nodig voor 5 maanden overwintering.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik ben een aspirant klant maar weet alleen nog niet of het Joyne of toch weer CD wordt.

Ik moet nog een abo afsluiten en een schotel kopen maar heb nog even tijd want ik heb dit nodig voor 5 maanden overwintering.

Tja en dan zit je wel goed bij Joyne.

Na aanschaf van de module houd je aan einde van het jaar nog geld over.

En volgend jaar scheelt het al 130€ op de hardware en actvatie kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja en dan zit je wel goed bij Joyne.

Na aanschaf van de module houd je aan einde van het jaar nog geld over.

Ik houd aan het einde van het jaar nooit geld over!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal toch geen reclame zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal toch geen reclame zijn?

Het is een vaststelling omdat velen klagen over de aanschaf van de module, maar voor CD moet je die als nieuwe klant ook voor hetzelfde geld kopen, en voor vakantiegangers welke 5 maanden juist in de winter signaal willen hebben die kunnen heel simpel een rekensommetje maken. En dat is dan verrasend. Iemand die een CD kaart heeft en die kan blijven gebruiken over het hele jaar is een ander verhaal.

Hoewel die ook 3€ per maand meer gaat betalen voor Fox of hij nu voetbal kijkt of niet.

Het loont de moeite voor ieder om zijn persoonlijke situatie eens opnieuw te berekenen.

En natuurlijk heeft CD ook zijn voordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd aan het einde van het jaar nooit geld over!

..meestal wel erg veel jaar aan het einde van het geld .:D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

We dwalen af, maar cd kan ook komen met flexibele abonnementen en 5€ goedkoper maken, en dan zien we.

Maar ik vind sneller de 23 dan de 9 die me tot nu toe, zelfs gisteren met een 85 cm niet is gelukt met een camper schotel. Maar dat kan wel aan de skew liggen.

Maar als we een lock krijgen op hotbird, krijg je dan zonder wijzigen skew geen lock op 9 graden? Maar dan wel met te weinig signaal?

Want 23 geeft wel een lock als de skew niet 100% is.

P.s. geprobeerd met de frequentie van sprietje en de zender god channel.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...