Ga naar inhoud


VTM start met Stevie Premium


abuelo

Aanbevolen berichten


Het zal wel beter moeten werken dan hun free versie. Ik heb het uit niewsgierigheid eens getest, en het deed niet anders dan happeren en etc, het eerste reclame filmpje voor je het eigenlijk programma ziet, werkte wel perfect.

het kan dezelfde catogorie in als de tvv app, die ook voor geen meter werkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

het kan dezelfde catogorie in als de tvv app, die ook voor geen meter werkt.

 

 

Zou er da bij U niets mis zijn ?

 

Bij mij werkt de TVV app probleemloos.

Zowel op mijn GSM als op een tablet.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan Jürgen. Maar als ik lees, zou je denken dat er hier veel leden zijn met een aardig inkomen, als ik zie hoeveel er al een 4k ontvanger en tv hebben.

Mijn toestellen worden gebruikt, tot ze bijna niet meer bruikbaar zijn, omdat de belangrijkste apps niet meer werken en andere toestanden. Mijn inkomen is ook zeer laag.

Ik ga dus niet beweren, dat de apps waardeloos zijn, en misschien voldoen mijn toestellen niet aan hun vereisten. Maar omdat die apps voor mij onbelangrijk zijn tvv app kan ik niet meer gebruiken wegens geen abonnement, komt er daarvoor geen nieuw toestel in huis. De app destijds van mijn kabelaar werkte niet meer op mijn samsung galaxy3 tablet. Spijtig voor hen.

Ik werk nog met dual cores laptops en 1 I5 laptop. Dat ik langer moet wachten, neem ik er graag bij. Ik doe niet mee aan de wegwerpmaatschappij. Kan nog dooorgaan, maar das te top offic, zelfs nu eigenlijk al.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

op vtm nieuws hadden ze het gisteren ook over FOX, die moet dus ook nog bij het lijstje van Stevie premium.

ook het vermelden waard : alle programma's zijn tot 6 dagen na uitzending vertraagd te (her)bekijken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...