Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen: naast DVB-S nu ook DVB-T2


Zilverhippie

Aanbevolen berichten


als dit maar niet dezelfde weg op gaat zoals met telenet na enkele maanden stopzetten omdat er geen publiek voor is.

wel goedkoop voor 39 euro de CI module en dan de vraag wat de aktievatiekosten zijn en de prijs voor het abonnement 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei luisteraar:

En voor de enigma 2 gebruikers is er een T2 stick die vti of openpli ondersteunt 

Nee, een ci wordt niet altijd aangesproken met ontvangst via een usb tuner!

ik heb een vu turbo tuner gekocht destijds, vor de kabelaar, en de ci was niet aangesproken. Wel de interne kaartlezers met oscam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze 192 tv,tv oranje, en vh-1 classic aanbieden tegen een geen te hoge abbo prijs en geen hoge activatiekost, dan hebben ze mij alvast als klant.

voordeel, module overal te gebruiken waar dekking is ;).

ps teletenne was mislukt door gesloten bakken, hoge prijzen en ontbreken van de medialaan zenders.

met een ci+, waarvan hopelijk de + niet actief staat, liggen de kaarten heel anders. En zij tonen wel al de medialaan zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij te toekenning toewijzing beauty contest  in 2010  was telenet de enige 'kandidaat' .  Je had kunnen vermoeden dat met deze  achtergrond,  waarom ,  het zo zou aflopen.

Er werden immers jarenlang gecodeerde signalen de ether ingestuurd die niemand kon ontvangen. Aldus werden de frequenties bezet , het akkoord werd gerespecteerd, de decoders en abonnementen verkocht   zonder VTM Vmma zenders en daarna weer ingetrokken.   Norkring had inkomsten , verspreidde de signalen en telenet zond een aanbod uit zoals overeengekomen.  telenet heeft Norkring op straffe van een boete toegezegd gedurende de hele contractperiode een aanvoersignaal van Teletenne te leveren. Norkring op haar beurt heeft van Telenet een distributieplicht opgelegd gekregen. Hierdoor zendt Norkring overwegend zwarte beelden uit die door Telenet aangeleverd worden. 

bron (Jarco Kriek Totaal tv )

 

 

Nu lijkt het erop dat dit contract is afgelopen Wat we de volgende 7 jaar gaan krijgen is nog te bezien  wordt het Joyne nummer 2  of een nieuws swop ?  Voor  mensen die het begrip swop niet kennen ,  dit is de benaming die m7 groep geeft aan het omschakelen van abonnement naar één met ingebouwde  - gekoppelde  smartcard aan hardware (ontvanger of module )

 

Herberie1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stap had TV Vlaanderen 10 jaar geleden moeten zetten, in plaats van op satelliet te gaan, dan zouden ze een dikke concurrent voor Telenet geweest zijn, nu is het afwachten of het gaat aanslaan.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn digitale antenne & tv al gereed voor de eerste DVB-T2 proefuitzendingen. Die moet ik toch kunnen zien op mijn ultra HD televisie?

Nu ontvang ik de lage resolutie beelden van de VRT-mux en digitenne. Ik pak hier in het zuiden van Noord-Brabant 74 zenders (radio EN tv)  Ook Rotterdam (TV Rijnmond) en soms zelfs Utrecht/Lopik.......

Zal elke week eens even scannen of er al wat te zien is..........

 

20171110_175103.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien pogen ze concurentie met stievie premium?

een dvb-t2 stick zoals freenet in duitsland zou uitstekend zijn. :)

mocht tv vlaanderen meelezen, breng een stick uit voor de ontvangst van jullie zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei sattv4iedereen:

Nee, een ci wordt niet altijd aangesproken met ontvangst via een usb tuner!

ik heb een vu turbo tuner gekocht destijds, vor de kabelaar, en de ci was niet aangesproken. Wel de interne kaartlezers met oscam.

Ben eens wat gaan zoeken in Duitsland hebben ze freenet wat via hd+/ci+ loopt. 

Daar zijn usb sticks te koop die op onze e2 boxen werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...