Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen: naast DVB-S nu ook DVB-T2


Zilverhippie

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Zo te oordelen aan de reclame uiting is alles in SD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is zo goed als zeker dat ze alles in SD gaan aanbieden.

Anders zou er DVB-T2 HD op hun site staan, en nu staat er niets vermeld van in HD.

Het zal één groot fiasco zijn dat dvb-t aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb het al kunnen testen. 

 

voorlopig is alle gecodeerde zenders in SD.

wil niet zeggen dat dit zo blijft. 

als je de cam card in de tv steekt vraagt hij na het pairen een pincode in te voeren om CI+ te activeren zodat de Pvr opnamefunctie  geactiveren jan worden.

dit hebben we niet gedaan. 

kanalen decoderen gaat vlot. 

 

mvg

 

 

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
5 uur geleden zei Tonskidutch:

is al gevraagd / zelf lezen a.u.b.

kan niet

Ik denk dat er voor @Tonskidutch een moderator rol is weggelegd ;).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/21/2017 om 14:52 zei Tonskidutch:

is al gevraagd / zelf lezen a.u.b.

kan niet

 

Ik ben misschien te snel door de hele thread gegaan maar heb niet gevonden waar dezelfde vraag wordt gesteld.

Gezien uw antwoord "kan niet" nogal summier is blijf ik vooral zitten met het tweede deel van mijn vraag.

Als het nu niet kan, is dat dan puur technisch (vanwege beperkingen van de verschillende technologie) of zijn er redenen om aan te nemen dat TVV geen intentie heeft om de klanten met smartcard voor SatTV daarmee ook gebruik te laten maken van DVBT-T2 (ik denk bvb aan binnenlandse vakanties).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Technische beperkingen.

Zakelijke belangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2017 om 16:00 zei Tonskidutch:

de gratis zenders zijn wel nog DVB_T

15 november bewerkt door Tonskidutch

 

Hopelijk worden die vlot ook ....FTA in DVB-T2 (en of in plaats van) aangeboden.

 

Moet toegeven dat ze me mooi tuk hebben als ze dat nevver nooit nie doen,

wacht er al een jaar of volgens mij is het al 2 jaar op als het er inmiddels nog geen 3 zijn.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je een DVB-T2 tuner hebt kan deze backward compatible ook DVB-T zenders zien en ontvangen

die gratis kanalen zijn DVB-T op dit moment

 

want mijn oude 3in1 Tuner (inclusief het oude DVB-T) van de Panasonic TV ziet die vrije zenders en speelt ze af hij ziet geen DVB-T2 zenders geen enkele

de Philips TV 55pus8809/12 met 3in1 tuner inclusief het nieuwe DVB-T2 ziet beiden en kan geen non-FTA zender openen wegens ontbreken van de CI+ van Antenne TV

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...