Ga naar inhoud


Zender NPO Nieuws ook via satelliet beschikbaar?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Inderdaad heb ik een te leen 2e kaart maar ik moet je toch verbeteren..;)

 

Ik heb de CD app gedownload en kan alle CD kanalen die deze kaart toestaat op mijn tablet kijken.

Maar ja, daarmee kan ik nog steeds niet NPO Nieuws bekijken.

 

Ik zie ook nog steeds niet met welke app ik dit kanaal hier in Spanje zou moeten kunnen bekijken..

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


ach oké,

maar je kunt natuurlijk geen NPO nieuws per app kijken als je er niet voor betaald bij NPO en vooral ook niet als je in het buitenland zit al betaal je wel...

de regio beperking gaat pas medio 2018 uitgeschakeld worden voor NPO (zo de berichten, effe kwijt waar dat stond)

Citaat

The Chromecast feature can be used for all catch-up programmes, the streaming live channels and the premium (paid for) selection in NPO Plus.

de canaldigitaal app is weer een andere

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Dan nog is het de vraag of je dit in het buitenland kunt bekijken.

 

Thuis gebruik ik de CaiWay app en dacht dat ik na de ingang van de wetgeving opheffing Geoblocking daarmee wel in Spanje kon kijken maar dat schijnt niet te kunnen.

Het valt onder één van de mogelijke uitzonderingen, aldus een medewerker van CaiWay.

 

Overigens is via de app NPO Start niet alles geblokkeerd, series zoals o.a. 2e seizoen Victoria en de romantische film Carol zijn geblokkeerd maar b.v. Jinek, WNL e.d. kunnen wel bekeken worden.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In het buitenland zal je waarschijnlijk wel VPN moeten gebruiken, maar dit is 'm en hij doet het mischien ook zonder VPN https://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...