Ga naar inhoud


Zoek aankoop USB sticks


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Ik heb geen ervaring met bepaalde verkopers, maar wel ervaring met grote USB sticks, en die ervaring is dat goedkoop vaak duurkoop is. Ik heb al diverse goedkope sticks weg kunnen gooien omdat ze gewoon stuk gingen, niet meer leesbaar waren of andere fouten begonnen te vertonen. En denk ook aan de snelheid. Wat heb je aan een 512Gb stick als het een dag duurt om de inhoud er op te schrijven. En het zegt ook niet altijd wat of stick USB 3 is, er zitten exemplaren tussen die langzamer zijn dan USB 2 stick van een beter merk. Dus als je er 100 gaat bestellen moet je wel wat zekerheid hebben over de kwaliteit lijkt mij.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet je in hemelsnaam nog met USB sticks? Anyway, dat is aan jou. Voor betrouwbaarheid moet je niet bij die winkel zijn!

 

Misschien heb je hier wat aan:

https://nl.hardware.info/reviews/7035/37-usb-flashdrives-review-straffe-sticks

https://nl.hardware.info/reviews/7733/20-usb-c-flashdrives-review-sticks-voor-de-toekomst

 

Misschien is een Samsung T5 een leuke optie?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Psychosammie:

Voor betrouwbaarheid moet je niet bij die winkel zijn!

 

 

Wat een onzin weer psychosammie. Ik koop er al weer een jaar of vijf aan de lopende band, omdat ze lekker goedkoop zijn. Nog nooit een miskoop gehad. Nog goedkoper, alleen weet ik niet of ze electronica hebben, is Wish.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doet niks anders dan USB sticks gebruiken of meenemen, ga niet met een externe HD lopen slepen :)

 

Maar mijn motto is hoe groter de USB opslag is hoe meer je moet uitkijken met lage prijzen, dus beslist niet de goedkoopste nemen en als het kan reviews lezen op het internet over de bewuste stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...