Ga naar inhoud


Reclamebanner over geld besparen


Mojo

Aanbevolen berichten

Uiteraard niet, Psychosammie... dat is alleen als je de eerste keer van je veel te dure standaardleverancier overstapt naar een alternatief.

Maar het is wel zo dat je na je contractperiode in de allermeeste gevallen wel meer gaat betalen als je blijft... door weer over te stappen valt er meestal wel tussen de 50 en 100 euro te sparen is mijn ervaring.  Uiteraard kan je ook eerst nog onderhandelen met je aflopende leverancier... die komt soms ook nog over de brug met een aanbieding om je te houden als klant.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal aan mij liggen maar ik vind het de moeite voor 50-100 euro niet waard. In ieder geval niet elk jaar.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak reclame voor mezelf , ik ben oud , leLIJK , .... oh wacht ....

ben verkeerd , dit gaat over besparingen e.d. , aan mij zijn enkel onkosten cheeky-smiley-013.gifgrinning-smiley-028.gifcheeky-smiley-013.gif

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 2/14/2018 om 11:20 zei Psychosammie:

Het zal aan mij liggen maar ik vind het de moeite voor 50-100 euro niet waard. In ieder geval niet elk jaar.

 

Mijn energiekantoor.nl is een plaatselijk initiatief van met name villabezitters bij ons in de gemeente en bepaart zelfs ten opzichte van collectieven als van de vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond. En ontzorgt, d.w.z. zij houden ook in de toekomst in de gaten waar het het goedkoopste is en stappen dan over zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.
Kun je toch weer af en toe de nieuwste ontvanger kopen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei luisteraar:

wat een reclame hebben ze ook een tel nr ?

 

Bespaarders moeten toch echt zelf verder zoeken.

Ik probeer geen reclame te maken (heb ook nergens belang bij) en wil slechts informatief te zijn.
Denk alleen dat Psychosammie wellicht wat makkelijk met zijn geld om gaat. Ik kan niet in zijn portemonnee kijken, maar wellicht heeft hij gezien zijn opmerking dat € 50-100 hem niet de moeite waard is ruimte voor een donatie aan dit forum? Kijk rechtsboven op https://www.sat4all.com/forums/#

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar kun jij je bij aansluiten.
Wat wil je nog meer.
Overigens hebben ze geen eigen energiebedrijf opgericht maar kopen ze in bij derden.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...