Ga naar inhoud


Solo 4k slaat vast tijdens opname


eppie111

Aanbevolen berichten

Mijn solo 4K met open pli 6.1 heeft een raar fenomeen.  Als ik tijdens een opname zap slaat hij plotseling vast.  Dat betekent zandloper links bovenin beeld en hij reageert nergens meer op. In de crashlog staat niets.  Dit fenomeen gebeurt ongeveer 1 keer in de twee weken.  Gebruik een cd en een hd plus smartkaart.  Er zit een 2 tb 2.5 harde schijf in.  Image al compleet nieuw geïnstalleerd (ook 6.0) bood geen uitkomst. Iemand een idee wat dit kan zijn? 

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Probeer eens een ander image.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

23 uur geleden zei luisteraar:

Dit fenomeen heb ik ook met pli

Dit doet zich alleen voor als meerdere kanalen tegelijk gebruikt worden en gecodeert zijn met oscam actief. 

 

Dit gebeurt ook met OpenPli 4 op en Vu+solo2

aangepast door PeHa

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit nieuwsgierigheid, waarom wordt het geen Vti? Gewenning aan openpli?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uur geleden zei luisteraar:

vti heeft het zelfde probleem is enigma/oscam aangelegenheid

 

Mij is dit probleem nog nooit opgevallen bij mijn Solo4k met VTi en hier wordt veel opgenomen en gezapt, dus ik denk dat die opmerking wat kort door de bocht is.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...