Ga naar inhoud


Solo 4k slaat vast tijdens opname


eppie111

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb weliswaar slechts 1 kaart in de lezer, maar bij zappen, kijken via de stream op de laptop en een opname heb ik met VTi nog nooit vastloop problemen gezien.

6 uur geleden zei eppie111:

Heb vti erop gehad, dat gaat het niet worden. 

 

Maar ik ben nieuwsgierig wat er niet beviel aan VTi bij TS.

Het is een opmerking die je vaker bij pli gebruikers hoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ach, zo heeft een ieder zijn/haar voorkeuren.. VTi loopt op zich prima op mijn VU+ boxen. Op zich ook heel stabiel. De GUI is wat anders maar dat is een kwestie van gewenning. De functies die ik nodig heb zitten er allemaal in en werken stabiel.

Extra dingen als IPTV en Kodi gebruik ik niet, dus dat stoort me niet.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer discussie vti,openpli,xxxxxx.

Voor de zoveelste keer de software van iedere image bakker is identiek

Base image wordt door producent  aangeboden met dagelijkse updates die

de image bakkers overnemen.
De image bakkers doen kleine uiterlijke aanpassingen  om de indruk te wekken DIT IS VAN MIJ

Zo heeft vti een kernel module voor een wifi stick die kan je probleem loos in openpli gebruiken.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei luisteraar:

Lees (mijn) antwoorden op ander forum daar staat uitleg

 

Daarom begrijp ik jouw opmerking ook niet.

Als je HIER geen uitleg wilt geven waarom plaats jij dan HIER in DIT forum deze opmerking?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft de vraag waarom het op mijn VTi wel goed werkt.

Voor de topic starter, de oplossing zal van het Pli team moeten komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22.2.2018 om 17:56 zei ceesv:

Ik heb weliswaar slechts 1 kaart in de lezer, maar bij zappen, kijken via de stream op de laptop en een opname heb ik met VTi nog nooit vastloop problemen gezien.

 

Maar ik ben nieuwsgierig wat er niet beviel aan VTi bij TS.

Het is een opmerking die je vaker bij pli gebruikers hoort.

 

De hele opbouw van het menu. Rommelig en niet overzichtelijk. Lijkt onlogisch opgebouwd. 

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VtI is zeker nier rommelig enkel heeft het veel meer instellingen dan PLI, dat zorgt voor de wat minder ervaren gebruikers voor een wirwar aan mogelijkheden die ze niet begrijpen misschien.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...