Ga naar inhoud


CCCam 2.3.1 arm versie


Gast aztek

Aanbevolen berichten

Er zijn voor en tegenstanders van die CCcam

De tegenstanders zijn meestal de geroutineerde hobbyist die het een uitdaging vind de Oscam te bewerken en daarin dan ook een goed werkende cam te vinden.

Dan zijn er nog de minder geroutineerde hobbyist en de gewone gebruikers die de CCcam verkiezen omdat die gewoon zonder teveel moeite werkt op alle kaarten en er ook makkelijk een lijntje is aan toe te voegen is.

 

Er word geschreven dat hier een Backdoor zou kunnen inzitten maar dat werd van de vorige versie 2.3.0 ook gemeld maar nooit bewezen.

Dus geroutineerde hobbyisten geef het een kans en schiet het niet af als rommel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


staat tussen de versies : #11 en mss nodig dat bestandje van #13 . Ik kan het niet testen want heb geen arm box.

 

https://vuplus-images.co.uk/index.php?threads/new-cccam-2-3-1-for-version-armv7-mips32el-x86_64.31215/

 

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan moet je je eerst registreren. Anders mag je niets downloaden.. Daar pas ik dus voor...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dan is het op.Ik copieer het werk van een ander niet om hier te zetten.Registreren is een simpele bewerking waarmee je de site en de mensen die erop werken waardeert. Ieder zijn opvatting gerespecteerd hierin.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is schijnbaar een aangepaste oscam met een vleugje cccam er in verwerkt, te lezen in het pli forum

 

http://www.streamboard.tv/oscam/attachment/ticket/4656/CCcam-2.3.1-Support.2.patch
aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cobus R:

Nou wat ik ervan begrijp hebben ze Oscam aangepast om te werken met deze CCcam.

 

Inderdaad, maar ik zie ook geen nieuwe versie op dat forum.

 

bellejt, misschien volgende keer is verder kijken dan je neus lang is. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgende keer meld ik het gewoon niet meer.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig komen dit soort opmerkingen steeds van dezelfde persoon.Vermits ik graag info aan iedereen geef deel ik iets mede.Aan ieder om te beslissen of hij er wat mee doet maar met zulke opmerkingen hoeft het dan in de toekomst niet meer.

  • Bedankt 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

als er geen bevestigingen kunnen gegeven worden omdat de " versie " niet bestaat is er ook niets om verder over te spreken

behalve bronvermelding en correcte informatie leveren scheelt het hier aan interesse

want oscam is gewoon een stap verder dan het porteren van CCcam op een andere machine

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei bellejt:

spijtig komen dit soort opmerkingen steeds van dezelfde persoon.Vermits ik graag info aan iedereen geef deel ik iets mede.Aan ieder om te beslissen of hij er wat mee doet maar met zulke opmerkingen hoeft het dan in de toekomst niet meer.

 

Ach, het is niet voor het eerst. 

Aard van het beestje.....

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...