Ga naar inhoud


AVG en Sat4all


iemand

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zal best wel alleen vraag ik mij af waar ik de oorzaak moet vinden mede omdat het niet alleen op de PC voorkomt maar ook op de laptop en tot overmaat van ramp ook nog op de iPad.

Op alles de oude rommel gewist dus daar kan het niet aan liggen er zijn wel enkele site's welke ik op alle drie gebruik zoals marinetraffic.com maar daar verzuip je ook niet door.

Dus tot op heden vraag ik mij nog steeds af waar ik de oorzaak te pakken moet zien te krijgen, in de tussentijd klik ik gewoon op accepteren.

Zou ook aan Trend Micro kunnen liggen maar dat moet ik nog even navragen.

belangrijk.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een adblocker heb ik niet en die wil ik ook niet in mijn computers hebben en ik denk niet dat een van die dingen de oorzaak zou kunnen zijn.
Diverse personen gevraagd, die het moeten weten maar ja ook hun kunnen geen oplossing aandragen en geven wel aan dat het aan de site en het cookie ligt maar het gegeven te verhelpen lukt niet.
En voor de goede orde het cookie is ook geen virus dus klik ik tot op heden als ik op de site kom gewoon weer op accepteren omdat het dus gewoon aan het betreffende cookie ligt.😋

Verder ook even navraag gedaan via trend micro maar volgens mij kreeg ik een Canadeese Inuit aan de telefoon die Chinees sprak en in een datacenter ergens in India werkt dus daar had ik ook weinig aan.

En dit is ook de eerste keer dat ik zo een raar geval heb en in de firewall van de PC en laptop gegevens is ook niets te vinden maar daar valt de iPad (beiden) ook buiten en op de telefoon (5GB data) wil ik het niet eens uittesten.
Dus tot op heden blijven de vraagtekens zich opstapelen en zal het wel eens ophouden (hoop ok).

 

noidea.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kiekiek:

 

Krijg je dat balkje ook als je een adblocker in de strijd werpt?

Ik gebruik die op computer, maar sat4all, krijgt een uitzondering, want anders verliezen ze inkomsten.

Wat ik opmerk, is als je een betalende versie van cclaener gebruikt en je browser bewaakt ermee, je dit iedere keer moet accepteren.

Je kan bij bepaalde browser ook de cookies laten verwijderen als je de browser afsluit, dus zelfde probleem.

Wel merkwaardig dat je het op alle apparaten hebt. Ik heb het op een laptop moeten accepteren, en de rest niet.

Android, ios en Windows geen probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik gebruik die op computer, maar sat4all, krijgt een uitzondering, want anders verliezen ze inkomsten.

 

 

OK daar is ook weer iets voor te zeggen natuurlijk. Maar probeer eens met een adblocker. Ik heb die hier eigenlijk altijd in gebruik en heb nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij mijn nieuwe iPad, gisteren 10-07-2018 in gebruik genomen, mag ik ook elke keer als ik op de site kom het cookie weer accepteren dus het is een zuur cookie.

 

cookie-s4a.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je zult echt wel iets in je eigen netwerk of op je eigen apparatuur hebben dat dit veroorzaakt. Ik hoor van niemand anders deze klachten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het went wel of moet wel wennen zoals je onderaan aan de tijd kan zien alleen is dit cookie ook de enige die zo vasthoudend is en telkens weer om toestemming vraagt (elk ander cookie zou jaren geleden al gestopt zijn).

avg-s4a-cookie.png

smle.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...