Ga naar inhoud


Joyne binnenkort ook voor Belgische abonnees


Sprietje

Aanbevolen berichten

Bedankt Satfeeds DX.

Er ziitten ook 3 dezelfde testbeelden op met de namen van achtereenvolgens Ziggo sport voetbal,racing en golf.

Vier HD is bij mij zwart.(Hee zeg Joyne:ik doe niet aan zwartkijken :) )

 

Ziggo sp joyne test.jpg

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden zei Satneef:

Bedankt Satfeeds DX.

Er ziitten ook 3 dezelfde testbeelden op met de namen van achtereenvolgens Ziggo sport voetbal,racing en golf.

Vier HD is bij mij zwart.(Hee zeg Joyne:ik doe niet aan zwartkijken :) )

 

Ziggo sp joyne test.jpg

 

er is nog geen overeenkomst met vier voor hun zenders, dus daarom nog zwart beeld ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

11938 H is ook vrijgemaakt en op 11766 V alleen nog loze SID's.

Wellicht ook even in de gaten houden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt erop dat alle kanalen van medialaan, vtm uitgezonderd, in SD zullen worden doorgegeven, en alle kanalen van de vrt en de vijver in HD........

had eigenlijk het omgekeerde verwacht (vrt en medialaan in HD) aangezien de zenders van de vijver nu in handen zijn van telenet, en deze Joyne toch als een concurrent kan zien.

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jean-Claude:

lijkt erop dat alle kanalen van medialaan, vtm uitgezonderd, in SD zullen worden doorgegeven, en alle kanalen van de vrt en de vijver in HD........

had eigenlijk het omgekeerde verwacht (vrt en medialaan in HD) aangezien de zenders van de vijver nu in handen zijn van telenet, en deze Joyne toch als een concurrent kan zien.

Ik denk niet dat Telenet bang is voor concurrentie joyne. Ook niet van tvv op hun 2 systemen.

Deze zenders verdelen zijn voor hen extra inkomsten. Ik denk niet, dat ze dat als verliezen/concurrentie zien.

Eerder denk ik, dat joyne een concurrent kan komen voor m7, vooral mocht joyne ook Belgen toelaten tot het Nederlands pakket, en zeker als dat zou gaan in 1 module.

Of satelliet kijkers nu staan wachten op ment tv met hun slagher muziek???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Ment TV is zeker niet iets voor de Nederlanders maar ja als tegenhanger van TV Oranje misschien wel voor enkele Belgen.
Luister hier het actuele repertoire van Ment TV met de Vlaamse Top 10:
http://www.ultratop.be/nl/compilation/583a9/Ment-De-Vlaamse-top-10-2018
even "alles beluisteren" aanklikken.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vraagjes, hopelijk kan en wil iemand deze beantwoorden.

 

1.Op de nieuwe transponder zit zowel Sport Totaal als de nieuwe Vlaamse zenders.

Deze Vlaamse zenders kunnen in NL dus kennelijk niet worden afgenomen. Dit zou betekenen dat indien je Sport Totaal afneemt er zonder favorietenlijst zenders in je lijst staan die je niet kan kijken, noch op kan abonneren. En handmatig moet verwijderen als je deze niet meer in je lijst wilt. Zo gedaan maar toch.

2.Op Joyne.be staat: Joyne – Satelliet TV en Internet

Waar is het internet? In NL zou dit ook mogelijk worden via Tooway. Joyne had het destijds over dat de TV met internet te combineren zou worden, en de facturatie en betaling dan via Joyne zou gaan tesamen met de TV. Dit is op heden echter nog nooit gerealiseerd. (athans niet via Joyne bedoel ik dan, via Tooway kun je de internet natuurlijk wel afnemen)

Overigens zou tenminste een uitleg over Tooway nniet mistaan.

3.Joyne.be, nog wel erg weinig info voor start op 1 Augustus.

4.Ik zie reclame op NL sites, maar geen 1 op een BE/Vlaamse site's ik denk dat ze de boot missen.

5.Waarom alleen Vlaanderen? Volgens mij hadden ze beter Wallonie er bij kunnen pakken, en dan hadden ze mischien zelfs Frankrijk erbij kunnen doen.

 

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sprietje:

Joyne biedt meer Vlaamse zenders in HD dan TV Vlaanderen.
Dat is te lezen in Totaal TV.

 

Joyne heeft wel problemen, met mensen die ook de Duitse fta zenders op 19,2 willen zien. 9 en 19,2, meen hier te hebben gelezen, niet mogelijk op dezelfde schotel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...