Ga naar inhoud


Stichting Kijkonderzoek heeft een persbericht gepubliceerd over de kijkcijfers


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het zijn kijkcijfers, zoals ze elke maand gepubliceerd worden.

Dus onafhankelijk van hoe je kijkt.

 

Wil je weten hoe er gisteren gekeken is?

 

https://kijkonderzoek.nl/

 

P.S. naast een maand persbericht wordt er ook een week persbericht de wereld in gestuurd, elke week opnieuw.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kijkt er nu nog TV tussen de reclames door? Ik neem alles op of ik gebruik gemistdownloader om een uitzending te downloaden en dan reclame vrij kijken naderhand. Lijkt mij dat de kijkcijfers enkel nog maar omlaag zullen gaan.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg nu enkel de NPO's via DVB-T en als ik de TV aanzet lijkt het of ik in een ander soort maatschappij terecht kom

spreek; die mij niet bevalt.

Dus schakel ik direct over naar mijn netflix account om een andere fiction te kijken waarvan ik weet dat het niet echt is.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NPO steekt er ondanks de bemoeienis uit Den Haag er met kop en schouders bovenuit en laat zien dat het bestaansrecht heeft.

Zonder de opgelegde vermindering van amusement zouden de cijfers er nog beter uitzien vermoed ik voor de NPO.

Er zijn veel zenders die eigenlijk amper kijkers trekt en dus eigenlijk geen bestaansrecht hebben, die kunnen dus beter vertrekken.

Het zijn zenders die deel uitmaken van de commerciële RTL en SBS clubs waar herhaling op herhaling van herhalingen worden gestapeld.

Wat daar de verdienste van is heb ik nooit begrepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...