Ga naar inhoud


Provider voor ALLEEN internet ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja zo is dat als gemeentes en providers heel erg lang wachten met opwaarderen en vernieuwen van infrastructuur...

maar het is een feit in diverse steden en wijken

 

afgezien daarvan is wat ik al noemde betreffende koper en internet only

en die paar aanvullingen

een gegeven

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu internet koper en vaste telefoon via Telfort. Inklusief telefoongesprekken ben ik zo’n 35 per maand kwijt.  Ik ben alleen maar aan het kijken waar ik kan bezuinigen ivm mijn huidige situatie. Ik heb een verbinding van per saldo 14mb, meer genoeg voor mij. Ik download niets meer.  

Ik hoef geen glas, waarom ?

Ben er door jullie reacties wel achter dat het niet veel goedkoper kan.

 

Bedankt voor die reacties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij vergelijkingswebsites is het stuivertje wisselen tussen T-Mobile Thuis en Online.nl. Kies gewoon het abo dat het beste bij je past.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ronaldsl:

Ben er door jullie reacties wel achter dat het niet veel goedkoper kan.

 

 

 

Voor normaal gebruik is 10 MB ADSL al meer dan voldoende en dan kom je inderdaad uit op Online, Telfort of T-mobile. Wil je toch sneller dan kan dat ook met ADSL, omdat de snelheden flink zijn toegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is maar wat je onder normaal gebruik verstaat, maar een 10 Mb lijntje is niet meer van deze tijd.

Netflix kan je dan vergeten.

 

Een update voor één navigatie systeem binnenhalen  duurt dan ruim 16 uur, en ik heb 2 wagens waarvoor ik mag updaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zie ik ook zo ceesv,

10 MB is

effe wachten

op

de mail

en

he

le

maal

niks

voor

streamen

:grin:

 

goedkoop internet is een kwestie die je alleen op jouw adres kunt laten bepalen via de diverse "brokers" (zoek pagina's)

daar hebben wij ook als forumleden helemaal geen actuele info over, laat staan invloed

dus dat zoek je en vindt je zelf ( let op de prijsverhoging na eerste paar maanden! )

 

wie nog koper heeft voor internet is nu wel duidelijk, lijkt me

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

14 i.p.v. 10 is al gunstiger.

Maar ik zie toch echt wanneer ik bijvoorbeeld naar de Crown kijk in UHD, Dolby 5.1 bitrates van 20 - 30 Mb. bij Netflix.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan klopt die meting van mij vrij aardig voor UHD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het door @beeheap geplaatste weergave is naar eigen ervaringen realistisch te noemen.

 

Ik heb in Spanje met 3 Mbps storingsvrij naar het goedkoopste Netflix SD abonnement kunnen kijken maar het HD abonnement lukte alleen met veel haperingen.

Upgraden naar 5 Mbps leverde een storingsvrije HD weergave.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei ceesv:

Het is maar wat je onder normaal gebruik verstaat, maar een 10 Mb lijntje is niet meer van deze tijd.

Netflix kan je dan vergeten.

 

Een update voor één navigatie systeem binnenhalen  duurt dan ruim 16 uur, en ik heb 2 wagens waarvoor ik mag updaten.

 

Netflix HD gaat zonder enkele hapering met 10 MB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is geen exacte wetenschap, met betrekking tot die snelheid maar als je meerdere klanten in het thuisnetwerk hebt die ten dele je verbinding mee gebruiken zul je toch wel aan het grensje zitten met 10 Mbit,

sorry voor eerder verkeerde schrijfwijze Megabit of MegaByte is een factor 8 (8bit = 1Byte)

 

ciao

 

p.s. als voorbeeld van mijn stelling; gebruik ik even het bureau waar ik vaker met z'n 6en op internet aangewezen ben voor data transfer

met belachelijk lage 12,4 Mb/s van KPN adsl en dan hapert en stottert alles hoor

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...