Ga naar inhoud


Provider voor ALLEEN internet ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

yep, xs4all en kpn als privé en business provider en een handje vol business providers (waarvan mij de naam ontschoten is daar het altijd duurder is)

 

koper is altijd KPN netwerk

en dat wordt gehuurd door die overige providers

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan dat bij alle telecom bedrijven, behalve bij de kabelbedrijven, die hanteren koppelverkoop.

Gewoon naar de goedkoopste zoeken, want het is uiteindelijk toch allemaal hetzelfde...

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal hetzelfde is het beslist niet!

 

maar daar zijn ellenlange verhalen over geschreven, dus dat hoeft men niet te herhalen

ook niet wegens recentere aanpassingen van contracten en voorwaarden...!

 

en voor koper kan het bepalend zijn of je pair-bonding op je adres kunt laten aanleggen.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal er uiteindelijk wel vanaf hangen hoe hoog je je eisen stelt...

Maar als je gewoon "internet" wil hebben, maakt het niet zo veel uit is mijn eigen ervaring...

Hoe hoger je de lat legt, met extra mogelijkheden, zoals pair bonding, om iets te noemen, moet de provider het aanbieden uiteraard...  De topicstarter heeft geen eisen gesteld aan zijn verbinding...  

En dan nog iets...  als je op forums gaat lezen zie je voor iedere provider, in alle landen negatieve postings...  als je niet tevreden bent, ja je dat duidelijk maken uiteraard... werkt het gewoon is daar niets over te melden.  De meeste verhalen zullen waarschijnlijk wel een grond van waarheid hebben hoor...  maar veel hangt ook van de gebruiker zelf af.

Mijn raad is altijd, begin bij de goedkoopste... kijk of die op jouw adres levert waar je tevreden mee kan zijn, en zo ja, is het het waard om te proberen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sverige:

En dan nog iets...  als je op forums gaat lezen zie je voor iedere provider, in alle landen negatieve postings...  als je niet tevreden bent, ja je dat duidelijk maken uiteraard... werkt het gewoon is daar niets over te melden.  De meeste verhalen zullen waarschijnlijk wel een grond van waarheid hebben hoor...  maar veel hangt ook van de gebruiker zelf af.

Mijn raad is altijd, begin bij de goedkoopste... kijk of die op jouw adres levert waar je tevreden mee kan zijn, en zo ja, is het het waard om te proberen.

Dit kan ik geheel bevestigen lees veel slechte dingen over mijn provider ik ben

er dik tevreden over.

Had bv eens een storing binnen een uur monteur aan de deur en behulpzaam op alle fronten.

De volgende dag zelfs terug gebeld met ,en nog alles in orde ? zal jou aansluiting resetten dan

krijg je de volle snelheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei ronaldsl:

Is er nog een provider waar je een abbo kunt afsluiten voor alleen internet ? (Via koper.....)

 

Jazekers. Op diverse internet vergelijking site kan men de optie alleen internet aanvinken. De snelheid wat men kan aanbieden op uw huis adres is afhankelijk van de kwaliteit van het koper en de afstand naar de wijkcentrale. Hoe verder van de wijkcentrale des te lager de snelheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei kiekiek:

Nieuwe klanten van xs4all krijgen allemaal glasvezel.

 

De Pro abonnement wordt inderdaad geleverd alleen op glasvezel. De andere abonnementen kunnen zo wel koper als glasvezel worden geleverd. Het is afhankelijk wat voor isra is geïnstalleerd in de woning. 

 

xs4all.JPG.e7db33e675419f6eac7f26515fdcfdb6.JPG 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...