Ga naar inhoud


Formule 1 in 2019


Sprietje

Aanbevolen berichten

Amsterdam Haarlem Edam ..... zullen graag inspringen en helpen wat

denk je wat dat voor toeristen overnachting inkomsten brengt.

Die paar duizend mensen komen echt niet op het zelfde moment en maken

er een weekend vakantie van.

Bij een voetbal wedstrijd komen ook duizende mensen extern en wordt

perfect verwerkt.

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoop alleen dat er tegen die tijd wat veranderingen komen in de F1.

Voor nu is het allemaal te voorspelbaar en er is geen ruk meer aan op deze manier..

 

Stand 1 en 2: Mercedes

Stand 3,4,5 en 6: Ferrari of Redbull

 

En leuk dat extra puntje voor de snelste raceronde. Waar gaat die heen? Juist, Mercedes, Ferrari of RebBull waardoor zij het achterveld al helemaal buitenspel zetten.

De F1 gaat zo langzamerhand minimaal 1 fan missen... Ik vind er geen bal meer aan.

De FE is en stuk spannender.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1 is nooit veel anders geweest, wie de techniek het best op orde heeft domineert, en met Mercedes was dat in de jaren 50 ook al zo.

 

Als dat niet tot je doordringt, kan je nog steeds gaan vissen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1 verouderde techniek? Er worden nog steeds verbrandingsmotoren voor consumentenauto's gebouwd en zolang elektrisch nog steeds niet duurzaam genoeg is, is de auto industrie gebaat bij F1.

Waar denk je dat die hyperzuinige 3 cilinder motortjes vandaan komen? Allemaal F1 technologie.

Hetzelfde als hybride en er zijn nog zat andere zaken op te noemen.

 

Doordat er in de formule 1 regels zijn omtrent brandstofverbruik, hebben autofabrikanten daar baat bij.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1 is voorloper in Hybride Techniek en energie recuperatie, in de toekomst gaan ze naar zero emissie overgaan, dergelijke ontwikkelingen zijn helemaal niet verouderd, de Formule E is de F1 voor de toekomst.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook zeer zeker dat de formule E uiteindelijk de formule 1 voorbij gaat.

Persoonlijk denk ik ook dat ze ooit een F1 en een FE auto tegen elkaar laten racen... Best spannend :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Land na land stelt een datum vast vanaf wanneer geen verbranding motoren

meer verkocht mogen worden.

Geen enkele auto fabrikant doet nog ontwikkelingen in verbranding motoren enkel nog in

E motoren.

F1 is enkel nog een sensatie sport naast de realiteit.

Ik kijk graag naar FE races

Ik zit te wachten wanneer F1 auto´s een oldtimer nummer plaat krijgen

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke landen? Voor alsnog is alleen groen links in amsterdam bezig met fantasieen na te jagen en de kleine man op kosten te jagen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen heeft het er maar over dat e automobielen geen uitstoot veroorzaken.

 

Een misverstand!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...