Ga naar inhoud


Formule 1 in 2019


Sprietje

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Maar neemt niet weg dat ik ook miljeu bewust ben en me langzamerhand afvraag of dit nog wel op de schaal zoals het tegenwoordig verloopt allemaal nodig is.

In Abu Dhabi zijn me de ogen open gegaan en kreeg toch wel een andere kijk op deze dingen.

In de woestijn gaan worden en anderen veroordelen. Kijk beter eerst naar de realiteit:

 

United Arab Emirates - CO2 emissions per capita. In 2016, CO2 emissions per capita for United Arab Emirates was 23.6 metric tons

 

Ter vergelijking NL: 2,7 metric tons

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, moonchild zei:

In de woestijn gaan worden en anderen veroordelen. Kijk beter eerst naar de realiteit:

 

United Arab Emirates - CO2 emissions per capita. In 2016, CO2 emissions per capita for United Arab Emirates was 23.62 metric tons

 

Ter vergelijking NL: 2,7 metric tons

 

Je loopt te hallucineren. Te veel CO2 ingeademd?  In Nederland is het 9,6 metric tons per capita, waarbij Nederland bijna 2x zoveel inwoners heeft. 

 

En wat wil je ermee zeggen eigenlijk? Moet ik dan maar gaan verhuizen of zo?

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

CO2 emissions per capita in the Netherlands are equivalent to 9.62 tons per person (based on a population of 16,981,295 in 2016), an increase by 0.13 over the figure of 9.49 CO2 tons per person registered in 2015; this represents a change of 1.4% in CO2 emissions per capita.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wonen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...