Ga naar inhoud


Onderdeel wasmachine


Mojo

Aanbevolen berichten

Bij mijn schoonmoeder werkte het afpompen niet meer. In eerste instantie het filter schoongemaakt. Toch weer niet afpompen.

Ik heb de pomp laten testen en die werkt gewoon. Er werd wel een onderdeeltje gemist waardoor het afvoerwater terug stroomt vanuit de slang. Wie weet welk onderdeel dit is?

Het is voor een Indes(h)it IWC 51451. Handige opmerkingen zoals een nieuwe kopen zoek ik niet.

 

image.png.ff6eb34581c8f4cf3574f3dea433f270.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste, ik zou niet weten welk onderdeel je zou missen? Maar die pompjes durven soms haperen, zijn magneet pompen. grtjs

Indesit storing F05 of Indesit storing F11

De wasmachine krijgt het water in de trommel niet afgepompt. Dit kan komen door een verstopte afvoerfilter of een ander probleem met de afvoer. Ook kan de afvoerpomp zelf defect zijn.

aangepast door oble
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oble:

Beste, ik zou niet weten welk onderdeel je zou missen? Maar die pompjes durven soms haperen, zijn magneet pompen. grtjs

Indesit storing F05 of Indesit storing F11

De wasmachine krijgt het water in de trommel niet afgepompt. Dit kan komen door een verstopte afvoerfilter of een ander probleem met de afvoer. Ook kan de afvoerpomp zelf defect zijn.

Deze machine heeft geen display. Resetten doe je door de aan/uit knop 5 seconden in te drukken. En zoals al geschreven de pomp is getest en werkt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb iets soortgelijks gehad met een vaatwasser. Was een terugslag klepje. Kosten klepje iets van 6 euries. Voorrijkosten en manuren 75 euries :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was via het Siemens service center. Dus eigenlijk geen idee wie ik toen aan de deur had.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit rubbertje er niet in zit geeft het geen probleem met afpompen.

Het is bedoeld om geen water van uit de slang terug te laten lopen in de wasmachine.

Als die getest is zonder water dan kan die  wel goed werken maar met water afpompen kan die het niet doen.

 

Testen doe je als volgt,je laat water in de machine lopen en zet hem daarna op afpompen.

Stop de pomp als deze het doet en start dan weer vaak na een aantal keren proberen zal je zien dat de pomp het niet doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede opmerking. Dat was bij mij ook het geval. Niet helemaal verstopt maar goed afpompen lukte niet waardoor er water in de vaatwasser bleef staan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...