Ga naar inhoud



Donkeyman

Aanbevolen berichten

Sinds 8 mei is er geen update meer uitgebracht voor VTI en is dus blijven steken op 14.0.3. Tot dusverre kwamen er maandelijks diverse nieuwe updates.

Ik heb echt niets te klagen over de laatste versie, maar vraag mij af of VTI misschien uitontwikkeld is?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het erg fijn dat er niets gebeurt... geen "gedoe"... op een bepaald moment is het gewoon goed volgens mij. Ik hou helemaal niet van steeds weer updaten.

  • Like 2

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel die mening... Als er geen problemen zijn, hoeft er ook niks gewijzigd te worden. M.a.w. don't change a running system....

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het dus volledig mee eens, ik vraag me wel af of de Canal Digitaal app op de een of andere manier binnen VTI gebruikt zou kunnen worden. Dat bespaart weer wat abonnementskosten.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CD app kun je op een Open box firmware vergeten vanwege de DRM/Verimetrix... Enige mij bekende box is de nieuwe DreamOne áls daar Android op is gezet...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2019 om 12:49 zei Mimisiku:

Enige mij bekende box is

ik weet dat de DUO 4K hetzelfde zou moeten kunnen, maar of er images en plugins voor ontwikkeld worden op dit moment, kan ik niet met zekerheid bevestigen

 

en ook dat vraagstuk kun je bij de bron (de VTI website) navragen

mede gezien de ontwikkelingen dat HBBTV nu met andere firma's tot de mogelijkheden bestaat bij M7

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Er is weer een update! 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat voor één :)

Ondersteuning van VU+ Zero HW V2... Wat ik me daarbij voor moet stellen? De VU+ Zero is al redelijk op leeftijd. Misschien dat er een VU+ Zero is gekomen met meer geheugen?? Net als met de Solo SE v2...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus niet.. De melding verschijnt op iedere VU+ waar VTi op geïnstalleerd is. Als je de update volgt zie je dat er o.a. Realtek WiFi drivers, python en Enigma worden opgewaardeerd. Versienummer is opgehoogd naar 14.0.4. Er zijn dus wijzigingen die voor alle VU+ apparaten 'nodig' zijn..

Dat de VU+ Zero H/W v2 ondersteunt wordt is klaarblijkelijk de belangrijkste reden en die hebben ze dan als 'reden' vermeld. De andere updates zijn waarschijnlijk minder belangrijk geacht, maar wel noodzakelijk...

 

Ook op de VU+ sites lees ik nog niets van een VU+Zero H/W v2.. Wat dat inhoud weet ik dus nog niet... Maar logischerwijs denk ik aan een geheugenvergroting en wellicht een CI slot (en héél misschien een verwisselbaar tunerslot). VTi is een pietsie erg Duits georiënteerd en daar gaat de boel qua losse kaarten flink op slot. Dan heb je minimaal een CI(+) slot nodig.. Alleen voor puur streaming en FTA kan de oude VU+Zero nog mee. Met de (aangenomen) extra's zou de nieuwe VU+Zero zeker in Duitsland zeker (weer) flink afzet vinden als 'Zweitgerät"..

 

SKY (Sat) alleen nog met CI+ (en de orig SKY HW)

FreeNet alleen CI+

UM02 alleen met CI+ (voor zover de Privaten in HD)

HD Austria alleen met CI+

 

HD+ is nog de gelukkige Ausnahme

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Solose geupdated, kreeg zowaar een nieuwe versie binnen, en melding dat een nieuwe flash de voorkeur heeft, stond al op VTI 14.0.3, er kwam een resem updates voorbij, en hij startte wel terug op.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mimisiku:

Dus niet.. De melding verschijnt op iedere VU+ waar VTi op geïnstalleerd is. Als je de update volgt zie je dat er o.a. Realtek WiFi drivers, python en Enigma worden opgewaardeerd. Versienummer is opgehoogd naar 14.0.4. Er zijn dus wijzigingen die voor alle VU+ apparaten 'nodig' zijn..

dan is de update informatie niet correct die in het topic VTI updates gemeld werd...

17 uur geleden zei snuggles123:

Update: 01.10.2019 - VTI 14.0.4

- support VU+ Zero HW rev.2

ofschoon snuggles123 ook alleen knipt en plakt wat "plnick" erover publiceert op het Duits support forum

 

 

 

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...